fbpx
Kreatív

Megújult a Kreatív

Az előző oldal ruháját korszerűbbre cserélték, és van más változás is.

„Ezúton értesítjük mindazokat, akik ismerték és szerették, hogy érdemei elismerése mellett, szerettei körében, féltőn karjánál vezetve és félhangosan hamis szovjet katonanótákat dúdolva visszaadtuk a Kreatív Online előző dizájnját annak a közegnek, ahova mindig is tartozott: a XX. századnak. Köszöntsék színes füstbombák régóta várt korszerű, slim fit utódját!”

– írja a kreativ.hu-n közzétett beköszöntőjében Pál Zsombor, a lap főszerkesztője, aki a Media1-nek néhány konkrétumot is elmondott a változások mibenlétéről.

Szavaiból kiderült, hogy mostantól felkerülnek a honlapra, de csak előfizetőknek érhetők el a nyomtatott Kreatív tartalmai, ezzel a számos előfizető vállalatnál beállt és potenciálisan tartósan megmaradó home office-ra reagálnak.

Azt ígérik, hogy ízelítő minden ilyen cikkből előfizetés nélkül is látható lesz. Az eleve az online-ra készülő tartalmak, tehát a teljes hírszolgáltatás viszont az első egy hétben szabadon elérhető marad.

„Dedikált főoldali sávba kerültek a magyar piacon megvalósuló kampányok, és egyszerűsítettük a kikerülésüket, így még több kerülhet fel ezekből az oldalra. És megújult a több mint 10 ezer címre járó hírlevél is, a ráncfelvarrás mellett koncepcióban is, mert ezentúl nem kreatívos cikkek is kerülnek bele: a nyitónapon például egy Guardian és 24.hu anyag, de könnyen feltételezhető, hogy például a Media1 is gyakran linkelt külső forrás lesz”

– tette hozzá a Kreatív főszerkesztője.

A print lap körül nincs most változás, hiszen azt két éve megújították, amiről egyébként itt írtunk annak idején.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások