Femina

Megújította az Indamedia a Feminát

Újragondolt címlappal és megújult dizájnnal jelentkezik a női internetes magazin, mely az elmúlt időszakban megelőzte a NLC-t és ezzel piacvezetővé vált.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

„Az idei évünk egy új tartalmi stratégia kialakításáról szólt, emellett több háttérfejlesztés is történt, melynek köszönhetően a látogatószámunk is folyamatosan növekedett. A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik: tartalmaink informatívak, hasznosak, és túlmutatnak a nőket érdeklő általános témákon, emellett, ha kell, szórakoztatóak is, és nem félünk kimondani a véleményünket sem. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern site-tal várjuk ezentúl olvasóinkat. A Zsédely Teri grafikusunk által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozónk keltette életre, aki a Femina indulása óta fejleszti az oldalt, neki köszönhetően valósulhat meg az a sok újítás, melyeken folyamatosan dolgozunk a még jobb felhasználói élmény érdekében”

– mondta el Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője és az Indamedia női oldalainak lapigazgatója.

„Ahogy már a korábbi megújulásoknál, most is kiemelt figyelmet kapott a mobiloldalunk fejlesztése, hiszen az évek óta tartó elképesztő növekedés a mobillátogatottságokban továbbra is tart, erre piacvezető online magazinként folyamatosan reagálnunk kell. A nagy képeknek, az ergonómiának és a változatos színvilágnak köszönhetően pedig még könnyebben fogyasztható lett a tartalom”

– tette hozzá Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.

„Az új dizájn az idei év megkoronázása volt, de nem pihenhetünk meg, hiszen rengeteg tervünk van a jövő évre mind a tartalom további finomhangolásában, mind pedig új projektek megvalósításában, valamint további hirdetési felületek fejlesztésében”

– említette Rácz Brigitta.

Az Indamedia a megújulás kapcsán tudatta azt is, hogy a Femina az idei év második felére a legnépszerűbb női portál lett, kilépve a régóta tartó fej-fej melletti versenyből az NLC-vel. A Femina szeptemberben, októberben és novemberben is a piacvezető női online magazin a napi átlag és havi összes olvasószámot tekintve is. A legfrissebb, novemberi adatok szerint a teljes hazai 15 évnél idősebb internetezők közül összesen 3,4 millió és naponta átlagosan 606 ezer olvasó kereste fel a portált a DKT/e.Gemius mérés alapján).

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!