Az Indamedia Network Zrt. ma, csütörtökön bejelentette, hogy a most elfogadott stratégiai irány alapján a médiacsoport hamarosan integrálja a Dialogue Creatives digitális tartalommarketing ügynökséget, amivel a márkázott tartalmak monetizációja terén kíván tovább erősíteni. A Dialogue jelenleg is az Indamedia Network Zrt. stratégiai partnere a natív tartalmak előállítása, valamint a social média menedzsment területén. A tranzakciót követően a felek egyértelmű szándéka, hogy az ügynökség tevékenységét az eddigi piaci profiljának megerősítése mellett bővítse a csoport számára végzett kommunikációs és fejlesztési feladatokkal.
Az ügynökség jelenlegi vezető partnere Starcz Ákos, aki a jövőben az Indamedia igazgatósági tagként támogatja a teljes médiacsoport stratégiaalkotását és üzletfejlesztési tevékenységét.
Az elfogadott stratégia másik fontos pillére , hogy a csoporton belül jelentősebb hangsúlyt kap a tevékenységek diverzifikációja, valamint a már meglévő szolgáltatások további – piaci irányba történő – fejlesztése.
Ennek jegyében a közeljövőben az Inda-Labs tevékenysége átalakul és Media Future Zrt. néven a médiapiacnak szánt szoftvereket és szolgáltatásokat értékesítő vállalattá válik, amelynek kialakítása már a következő hetekben elkezdődik.
Az Indamedia Network Zrt. közleményében jelezte: célja, hogy a Media Future szolgáltatásait és megoldásait az Indamedia kiadványokon túl egyéb megrendelők is igénybe vegyék majd.
Az Indamedia Network Zrt. említett és a közeljövőben bejelentendő további lépéseinek célja, hogy a vállalat csoport erősítse piaci pozícióját, valamint az innovatív hirdetési megoldásokkal és az egyedi termék fejlesztéseivel megőrizze a hazai digitális média piacon betöltött vezető szerepét – áll a Media1-hez is eljuttatott közleményben.
„Ugyanott, ugyanúgy” – Kampányt indított az Index | Media1
Közterületi plakátkampányt indított az Index. Új szlogenjük is van.
További hírek találhatók a Media1-en!