Álarcos énekes

Az Álarcos énekes lett az elmúlt hét legnézettebb tévéműsora

Főműsoridőben és teljes napban is az RTL Klub, valamint csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte az október havi nézettségi versenyt a kereskedelmileg kiemelten fontos célcsoport, a 18-49 évesek körében. A TV2 viszont a hétvégét nyerte meg.

Közleményben tudatta az RTL Magyarország, hogy 2020 októberében a 18-49 évesek főműsoridőben (RTL Klub: 15,5% vs TV2: 11,6%) és teljes napban (RTL Klub: 10,0 % vs TV2: 9,2%) is az RTL Klubot választották. Szintén az RTL Klub bizonyult nézettebbnek a teljes lakosság körében főműsoridőben (RTL Klub: 15,1% vs TV2: 12,9%). Az október csoportszinten is az RTL Magyarország győzelmét hozta a fő kereskedelmi célcsoportban mind a főműsoridőben (28,3%), mind pedig teljes napban (23,3%).

A hónapban a cégcsoport online fronton is kiemelkedően teljesített: az RTL Most és az rtl.hu össszes videóindítása meghaladta a 17 milliót.

A 44. héten főműsoridőben mind az RTL Klub, mint pedig az RTL Magyarország bizonyult nézettebbnek a 18-49 évesek körében. A Drága örökösök ezúttal sem talált kihívóra: a saját gyártású sorozat aktuális epizódjai 17,3%-os közönségaránnyal futottak a 18-49 évesek körében. A Házasodna a gazda is magabiztosan nyerte saját sávját a fő kereskedelmi célcsoportban: heti átlagban 16,1 SHR%-ot ért el.

A Híradó minden este nézettebb volt a versenytárs hírműsoránál a fő kereskedelmi célcsoportban. A hétköznap esténként élőben látható Fókusz is remekelt: az infotainment magazin is megverte a konkurens hasonló idősávban futó műsorát a 18-49 évesek körében.

Vasárnap este az Álarcos énekes 19,9%-os közönségarányával nyerte saját sávját és egyúttal a hét legnézettebb műsorszáma lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

A TV2 is közleményt adott ki, melyben a Dancing with the Stars és a Sztárban Sztár sikeréről ír. Azt írják, ennek köszönhetően a TV2 nagy fölénnyel, ismét megnyerte a hétvégi nézettségi versenyt. A TV2 mind teljes napi átlagban, mind főműsoridőben az első helyen végzett. A hétvége kiemelkedő eredményeivel a TV2 heti átlagban is a legnézettebb csatorna volt mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások