A Forbes hetedik alkalommal készítette el a legértékesebb magyar celebek toplistáját. A lap szerint ahhoz hogy a top 20-ba kerüljön valaki, pár év munkája kevés. Míg a feltörekvők akár tíz-húsz szponzorral is szerződnek, a lista szereplői már gondosan megválogatják, mihez adják énmárkájukat.
2018-hoz képest a dobogó legfelső fokán nem történt változás: tavaly is Hosszú Katinka olimpiai bajnok nyert, akit ezüstérmesként ismét Ördög Nóra követ.
Harmadik helyre futott be Sebestyén Balázs műsorvezető, aki a lap szerint a legismertebb magyar celeb. Egyetlen fokkal maradt le a dobogóról az előadóművész-műsorvezető Majka, akit egy másik műrorvezető, Istenes Bence, illetve egy gasztro-sztár, Fördős Zé követ.
Új belépő a listán Gáspár Laci énekes, Dallos Bogi énekes, műsorvezető, illetve a Halott Pénzből ismert Marsalkó Dávid.
A Forbes szerkesztősége hosszú kutatómunka után egy 130 fős gyűjtésből szűkítette 25 fősre a listát, ezzel készített reprezentatív online kutatást az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. a 18–59 éves magyar lakosság körében. Közben a lap által felkért 14 fős zsűri a sztárok pénztermelő képességét, profizmusát, tartalmasságát és közösségi médiás jelenlétét pontozta. A kutatási eredményekhez és a zsűri pontszámaihoz végül a szerkesztőség tagjai által adott pontszámokat is hozzáadták, így állt össze a végleges sorrend. A végső pontszámhoz a zsűri legfeljebb 600 ponttal, az NRC 800 ponttal, a szerkesztőség 100 ponttal járulhatott hozzá, az elérhető maximum 1500 pont volt.
A zsűri tagjai:
- Blaskó Nikolett tulajdonos-ügyvezető, ACG;
- Gedei Norbert főszerkesztő, Blikk;
- Hajagos Rita tulajdonos, szakmai vezető, Red Lemon Media;
- Kolosi Péter programigazgató, vezérigazgató-helyettes, RTL Magyarország;
- Kozári Edina marketing és PR igazgató, Mercedes-Benz Hungária;
- Kövess László főszerkesztő-helyettes, Bors;
- Pőcze Balázs kreatívigazgató, Mito;
- Sabján Johanna főszerkesztő, Cosmopolitan, Best;
- Sásdi Helga ügyvezető igazgató, Publicis Groupe Hungary;
- Szalay Dániel alapító-főszerkesztő, Media1.hu;
- Szűcs Judit kommunikációs igazgató, Coca-Cola Magyarország;
- Tóth Olivér újságíró-szerkesztő, Médiapiac;
- Varga Attila újságíró-szerkesztő, Comment:com, Index.hu;
- Zorigt Batjin PR-igazgató, HPS Com-munication.