Szelfibot

Kiderült, kik a legértékesebb magyar celebek

Bár a lista első helyén egy élsportoló áll, leginkább a műsorvezetők és az előadók dominálnak.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Forbes hetedik alkalommal készítette el a legértékesebb magyar celebek toplistáját. A lap szerint ahhoz hogy a top 20-ba kerüljön valaki, pár év munkája kevés. Míg a feltörekvők akár tíz-húsz szponzorral is szerződnek, a lista szereplői már gondosan megválogatják, mihez adják énmárkájukat.

2018-hoz képest a dobogó legfelső fokán nem történt változás: tavaly is Hosszú Katinka olimpiai bajnok nyert, akit ezüstérmesként ismét Ördög Nóra követ.

Harmadik helyre futott be Sebestyén Balázs műsorvezető, aki a lap szerint a legismertebb magyar celeb. Egyetlen fokkal maradt le a dobogóról az előadóművész-műsorvezető Majka, akit egy másik műrorvezető, Istenes Bence, illetve egy gasztro-sztár, Fördős Zé követ.

Új belépő a listán Gáspár Laci énekes, Dallos Bogi énekes, műsorvezető, illetve a Halott Pénzből ismert Marsalkó Dávid.

A Forbes szerkesztősége hosszú kutatómunka után egy 130 fős gyűjtésből szűkítette 25 fősre a listát, ezzel készített reprezentatív online kutatást az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. a 18–59 éves magyar lakosság körében. Közben a lap által felkért 14 fős zsűri a sztárok pénztermelő képességét, profizmusát, tartalmasságát és közösségi médiás jelenlétét pontozta. A kutatási eredményekhez és a zsűri pontszámaihoz végül a szerkesztőség tagjai által adott pontszámokat is hozzáadták, így állt össze a végleges sorrend. A végső pontszámhoz a zsűri legfeljebb 600 ponttal, az NRC 800 ponttal, a szerkesztőség 100 ponttal járulhatott hozzá, az elérhető maximum 1500 pont volt.

A zsűri tagjai:

  • Blaskó Nikolett tulajdonos-ügyvezető, ACG;
  • Gedei Norbert főszerkesztő, Blikk;
  • Hajagos Rita tulajdonos, szakmai vezető, Red Lemon Media;
  • Kolosi Péter programigazgató, vezérigazgató-helyettes, RTL Magyarország;
  • Kozári Edina marketing és PR igazgató, Mercedes-Benz Hungária;
  • Kövess László főszerkesztő-helyettes, Bors;
  • Pőcze Balázs kreatívigazgató, Mito;
  • Sabján Johanna főszerkesztő, Cosmopolitan, Best;
  • Sásdi Helga ügyvezető igazgató, Publicis Groupe Hungary;
  • Szalay Dániel alapító-főszerkesztő, Media1.hu;
  • Szűcs Judit kommunikációs igazgató, Coca-Cola Magyarország;
  • Tóth Olivér újságíró-szerkesztő, Médiapiac;
  • Varga Attila újságíró-szerkesztő, Comment:com, Index.hu;
  • Zorigt Batjin PR-igazgató, HPS Com-munication.
Kiemelt kép: Unplash
Szóljon hozzá!