D. Tóth Kriszta, a WMN alapítója és tulajdonosa lett a Costa kávé márkanagykövete – hallottuk egy mai budapesti sajtóeseményen, ahol elmondták, hogy nemrégiben megkezdték a The Coca Cola Company által tavaly felvásárolt kávémárka termékeinek forgalmazását Magyarországon.
Az ismert médiaszemélyiségre azért esett a Costa Coffee választása, mivel D. Tóth Kriszta számára elképzelhetetlenek a reggelek kávézások nélkül. A sajtóeseményen a volt műsorvezető azt is elárulta, hogy gyakorta délután is megiszik egy csészével, ha van hozzá társasága, de a reggeli kávés rituálékhoz mindenképpen ragaszkodik. Korán, óra nélkül ébred, amikor még senki nem zavarja, viszont a napjának arra a részére nem is nagyon emlékszik, amíg nem iszik meg egy kávét a teraszon, még köntösben, kócosan.
A Costa kávéval való együttműködés részeként a márkanagykövet idén összesen öt különböző, a közösségi médiaterében zajló kávézós beszélgetésben is részt majd.

„Mindannyiunk életében számtalan olyan kedves ismerős vagy régi barát van, akiktől telefonon vagy online úgy köszönünk el, hogy igyunk meg valamikor egy kávét! Aztán… nem történik semmi, hiszen elfoglaltak vagyunk, és mindig közbe jön valami. A Costa Coffee támogatásával induló új élő beszélgetés-sorozatomban ezzel a szokással szeretnék szakítani; minden hónapban leülök egy kávéra egy olyan emberrel, aki érdekel, akivel ezt egy ideje már tervezzük. Míg mi a kávézás közben megbeszéljük a dolgainkat, a közönség a találkozót élőben követheti az Instagram oldalamon, és felteheti a saját kérdéseit is – így reményeim szerint egy igazi, közösségi élményt szerzünk mindenkinek” – mondta el D. Tóth Kriszta.
Kiderült néhány érdekesség a magyarországi kávéfogyasztási szokásokról
Magyarországon a felnőtt magyar lakosság 85 százaléka kávézik és naponta átlagosan 2,7 csészényit fogyaszt. A kávéivók 91 százaléka nap mint nap iszik otthon kávét, 53 százalékuk pedig napi szinten kávézott a munkahelyén is, legalábbis a járvány előtt. A legkedveltebb kiszerelés az őrölt kávé.
Szeles Dóra, a Coca-Cola HBC Magyarország kávéfejlesztési vezetője elmondta, hogy a vállalat értékesítési stratégiájában az otthoni és az otthonon kívüli kávéfogyasztáson lesz a hangsúly. (A Costa kávé és a Costa kávézólánc eltérő céges hátteret jelent.)
A Costa kávét Egyesült Királyság kedvenc kávéjának szavazták meg az elmúlt tíz évben, miközben nagyon erős a piaci verseny az országban. Szeles Dóra azt mondta, D. Tóth Kriszta márkanagykövetnek való felkérésével az is az céljuk „hogy hazánkban is mielőbb az emberek Costára is gondoljanak, amikor a kedvenc kávéjukról kérdezik őket”.

A Costa Magyarországon négyféle őrölt és szemes kávét kínál, összesen tízféle kiszerelésben, de a kínálat hamarosan a Costa Coffee Nespresso-kompatibilis kapszulás kávéival egészül ki.
További hírek találhatók a Media1-en!