Matterkind, A Kinesso Company

Matterkind néven és új vezetővel folytatja a Cadreon

Megalakult a Matterkind, az Interpublic Group (IPG) média és marketing technológiai egységének a Kinessonak az új vállalata. Szeder Péter lett a vezetője.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Matterkind kibővített és továbbfejlesztett célozható média aktivációs megoldásokat (úgynevezett addressable média megoldások) és tanácsadási szolgáltatásokat nyújt, mely a közönségek megszólításánál és bevonásánál az embereket helyezi előtérbe, és jól értelmezhető valós üzleti eredményekre fókuszál csatornákon átívelően és azokon belül is.

A Matterkind megalapítása egy átalakulási folyamat harmadik állomása: az IPG által korábban felvásárolt Acxiom adatainak és a Kinesso marketingtechnológiai fejlesztéseinek kiaknázásával a Matterkind lehetővé teszi a célozható aktivációt és közönség-fókuszú kampánykezelést a digitális térben.

„Az Acxiom és Kinesso révén a Matterkind okosabb, gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat és eredményeket szállít. A korábbi Cadreon márkanév és szakértői csapat globálisan Matterkind néven folytatja mostantól” – magyarázzák a sajtóközleményben, ahol bejelentik azt is, hogy a Matterkind közép- és kelet-európai központjának vezetésével Szeder Pétert bízták meg. Ács Tamás, a Cadreon CEE korábbi vezetője április közepén távozott a cégtől, karrierjét a K&H Banknál folytatja.

Szeder Péter, a Matterkind CEE vezetője
Szeder Péter, a Matterkind CEE vezetője

Szeder Péter több mint 20 éve dolgozik az IPG Mediabrandsnél és elődeinél. A szakember az UM Interactive online médiatervezőjeként kezdte pályáját, majd pár éves nemzetközi médiakoordinációs és offline médiatervezői tapasztalatszerzés után a Universal McCann digitális vezetője lett. 2008-ban a Havas Médiánál a digitális médiadivízió megalakításánál volt jelen, majd visszatért az IPG-hez, és az akkor megalakuló Fastbridge, majd később a REPRISE digital account directoraként dolgozott. Számos új szolgáltatás és fejlesztés hazai bevezetésében vett részt (ökonometria modellezés, attribúciós modellezés, ügynökségi adatvizualizációs projektek). 2011 decemberében már programmatic kampányt szervezett a UPC megbízásából, és aktívan támogatta a Cadreon CEE megalapítását, segítette az indulását. Közel 10 éve a MAKSZ oktatási munkacsoportjának tagja, szervezi az egyetemi és főiskolai képzéseket, rendszeres előadásokat tart felsőoktatási intézményekben, konferenciákon, ügynökségi és ügyféltréningeken.

Szeder Péter feladata lesz a Matterkind megoldásainak piaci bevezetése, a megkezdett ügyfél- és ország expanzió további fejlesztése, beleértve a hazai szolgáltatás erősítését és a régiós központ EMEA szintre emelését is, amivel a budapesti iroda szerepe tovább erősödik.

Szeder Péter elmondta:

„Nagy örömmel és lelkesedéssel veszem át a Matterkind CEE vezetését. Számos újdonság bevezetését tervezzük a következő időszakban, az egyre erősödő globális partnerkapcsolataink menedzselése pedig izgalmas kihívást jelent a számomra”

Erős Attila, az IPG Mediabrands CDO-ja hozzátette:

„A Cadron CEE a globális hálózatunkon belül az egyik legjelentősebb, legfontosabb operáció lett az elmúlt 4 évben a jelentős regionális expanzió eredményeképp. Az utóbbi időben pedig több globális ügyfelünk régiókon átívelő programmatic központjává váltunk. A Matterkind megalakulásával ennek a megkezdett útnak a továbbvitelére Ács Tamás távozása után Szeder Péter a legalkalmasabb, aki a széleskörű digitális tapasztalatával, illetve a hálózatunkon belüli ismertségével, kedveltségével rendkívüli módon tudja támogatni ezt a törekvést.”

Ezzel párhuzamosan a napi működésben régóta terveztünk – és a méretünk is indokolja már – egy operatív vezetői pozíció létrehozását, amire Brecska Pétert, a Matterkind CEE kampány menedzseri csapatának vezetőjét nevezzük ki. Új pozíciójában a csapat zökkenőmentes működéséért, és a továbbra is a világ élvonalába tartozó célozható media aktivációs (addressable) tudás fejlesztéséért felel.

„A leköszönő Ács Tamásnak kiemelkedő szerepe volt abban, hogy a kezdeti sikeres évek után egy új, a korábbinál még eredményesebb pályára állította a Cadreont. Neki köszönhetően több, a hazai piacon máig egyedülálló szolgáltatással jelenhettünk meg és a kezdeti néhány országbó álló portfóliónk is 14 országosra bővült. Köszönjük Tamás munkáját és sok sikert kívánunk neki!” – mondta Erős Attila.

További médiával kapcsolatos hírek és cikkek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!