adform

Megállapodott az Adform és a HOPPex

Az együttműködés keretében Magyarországon is elérhetővé válik az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.

Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér – jelentették be a vállalatok hétfőn.

Az együttműködés keretében bevezetik az Adform SSP szolgáltatását a kiadói partnerségben.

„Nagy öröm a számomra, hogy új technológiai partnerrel bővült a HOPPex szolgáltatási köre. Számos területen komoly hozzáadott értékre számítunk mind a kiadói partnereink, mind a vásárlói oldal számára, többek között a privát dealek és a rich media területén. Az Adformnak köszönhetően olyan hirdetési megoldások is elérhetővé válnak, amelyek korábban még nem voltak nálunk vásárolhatók”

– mondta Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője.

„A programmatic költés világszerte gyors ütemben nő, Közép-Kelet-Európában pedig még gyorsabban, hiszen számos hirdető szeretné a kampányai teljesítményét és hatékonyságát javítani, mindezt a márkabiztonság és az adatok feletti kontroll fenntartásával. A HOPPex képviseli a legnagyobb médiavállalatokat Magyarországon, széles eléréssel számos célcsoportban. Nagyon örülünk, hogy a HOPPex az Adformot választotta, hogy kiegészítse és fejlessze programmatic értékesítését. Az Adform és a HOPPex integrációja lehetővé teszi, hogy a hirdetők és ügynökségek a legjobb hirdetési helyekhez és adatforrásokhoz férhessenek hozzá, és új, a felhasználók bevonását elősegítő rich media és videós formátumokat vásárolhassanak, ami biztosítja számukra a teljesítmény skálázását”

– mondta Adrian Biciu, az Adform sales igazgatója.

A 2015-ben az Indamedia (korábbi nevén CEMP), a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform, a HOPPex jelenleg 120 magyarországi prémium weboldal hirdetési felületeit értékesíti programozott piacterén.

Az Adform egy független, európai székhelyű technológiai szolgáltató és a digitális hirdetési piac egyik vezető szereplője. Integrált hirdetési platformot kínál az adatok, kreatívok és médiaértékesítés területén, amelynek segítségével a kiadók sikeresen tehetik pénzzé a hirdetési felületeiket, a hirdetők és ügynökségek számára pedig lehetővé teszi, hogy hatékonyan érjék el és vonják be a fogyasztókat minden eszközön. A

Az Adformot 2002-ben alapították Dániában és számos vezető hirdető, ügynökség és kiadó választotta partneréül.

További online médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1 online rovatában.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások