A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal, a Jófogás üzemeltetője, az Adevinta Classified Media Hungary ma, szerdán bejelentette, hogy megállapodást kötött a Foxpost csomagautomata-hálózattal, és már ettől a hónaptól kényelmesebbé vált a csomagküldés és a csomagfogadás. Egyúttal a feladható termékek köre is bővült, mivel az eddigi 2400 forint helyett akár már 1000 forint minimum vételárú terméket is el lehet küldeni, illetve fogadni lehet az apróhirdetési oldalon keresztül.
A Jófogás jelezte: az elmúlt öt évben több mint 1 millió Háztól-Házig tranzakciót regisztrált a GLS logisztikai partnercéggel közösen, és a felhasználói igények alapján mostanra úgy érezték, elérkezett az idő a szolgáltatás fejlesztésére.

„A látogatóink változó viselkedésmintái alapján úgy látjuk, hogy felhasználóink fejében a Jófogás mostanra nemcsak apróhirdetési oldalként, hanem webshopként is jelen van. Ezért kényelmi szolgáltatásainkat, így a házhozszállítási opciókat és az applikációnkat is ennek megfelelően fejlesztjük. A Foxposttal kötött partnerség egy újabb fontos mérföldkövet jelent ezen az úton, hogy még rugalmasabban, egyszerűbben és gyorsabban, akár 1 nap alatt lehessen az oldalunkon az adásvételt bonyolítani. Együttműködő partnereink országos lefedettségű hálózatának segítségével a legkisebb és legnagyobb csomagok is biztonságosan célba érnek”
– mondta el Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője. (Palocsay Géza nemrégiben vendége volt a Media1 című műsornak: hogy miket mondott a hazai és a nemzetközi médiapiaci trendekről, az ide kattintva hallgatható vissza.)
Így lehet kényelmesen csomagot küldeni automatával
A Foxpost-szállítás jelenleg több mint 180 árukategóriára igényelhető. Eladóként a megrendelt terméket csak be kell tenni egy kiválasztott Foxpost-csomagautomatába, majd bankkártyával a helyszínen kifizetni a szállítási és az utánvétkezelési díjat. A csomagot ezt követően a Jófogás partnere a vevő választásától függően vagy a kiválasztott automatába, vagy házhozszállítás esetén a megadott címre juttatja el.
A szolgáltatás díját mindig az eladónak, a csomag feladásakor kell kifizetnie bankkártyával. A szállítás díja függ a csomag méretétől, hogy a vevő automatával vagy házhozszállítással rendeli meg a terméket, valamint, hogy a célautomata listaáras vagy akciós. A hirdetésfeladás során a megadott csomagméretek alapján a Jófogás ugyan megmutatja az előre becsült árat, a pontos összeget azonban a Foxpost a helyszínen határozza meg attól függően, hogy ténylegesen melyik fiókba fér be a csomag, és hogy azt házhoz, avagy automatába kérte a vevő.
Automatába történő megrendelés esetén – az sms-ben és e-mailben történő értesítést követően – a vevőnek nyitvatartási időben kell felkeresnie a termékért a kiválasztott automatához. Fontos, hogy ebben az esetben csak bankkártyával lehet majd kifizetni a vételárat.
Házhozszállítás esetén a Foxposttal együttműködő futárszolgálat szállítja ki a terméket előre megadott időintervallumban a vevő által megadott címre. A futárnál ebben az esetben készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Sikeres kiszállítás után a Foxpost a hirdetésfeladáskor megadott bankszámlaszámra utalja el az eladónak a termék árát.
A csomagküldés folyamatáról videót is készített a Jófogás és a Foxpost, valamint egy aloldalt is létrehoztak, ahol részletes információkat közölnek a méretekről és a többi fontos paraméterről.