Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője

Megvan a Suzuki új kommunikációs vezetője

Bonnár-Csonka Zsuzsanna lesz az új kommunikációs vezető.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetői posztját, közölte a vállalat kedden. A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért – beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését – Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna elődje, a Suzuki volt kommunikációs vezetője, Ruska Viktória idén júliusban 13 év után távozott a cégtől.

A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása, ezáltal pedig a Magyar Suzuki üzleti céljainak eredményes támogatása.

„Izgalmas szakmai kihívásként tekintek a feladatra. Az emberek ismerik és szeretik a Suzuki autómárkát. Szeretném elérni, hogy a Magyar Suzuki mint gyártóvállalat is kamatoztatni tudja ezt a pozitív megítélést, hiszen a vállalat és az általa gyártott termékek értékei közösek. Célom, hogy a gyártóvállalat kommunikációját új szintre emeljük, jobban megismertessük a vállalatot az összes érintettel, és ezáltal hatékonyan támogassuk a Magyar Suzuki jövőbeli sikereit”

– mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna.

A szakember Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál.

2012-től közel öt éven át a régió egyik kiemelkedő rendezvénye, a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt. Csaknem hatéves ottléte alatt számos projektet vezetett, többek között a Coca-Cola Ambassador vállalati nagyköveti, valamint az egykori egyik legnagyobb hazai vállalati szabadidősport programot, a Coca-Cola Testébresztőt. Részt vett a fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését támogató #énjövőm program elindításában is.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Magyarországi tanulmányai mellett külföldön is kamatoztatta tudását: Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult. Angolul, németül és spanyolul folyékonyan beszél.

További személyi hírek olvashatók a Media1 karrier rovatában.

Borító: Bonnár-Csonka Zsuzsanna, az új kommunikációs vezető. Fotó: Magyar Suzuki Zrt.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Klubrádió

Ismét a Médiatanács kezében a Klubrádió sorsa

Kérelmet adott be pár hete az éppen ma a 18. születésnapját ünneplő, pár éve a Médiatanács által majdnem teljesen elnémított rádió a 2021 elején lejáró médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbítása ügyében a grémiumhoz. Stock Richárd vezérigazgatót erről kérdezte a Media1.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!