Scitec-gyár Magyarországon

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója

Az ismert sport-táplálékkiegészítőket gyártócég szélesebb sportolói közönséget célzó márkává szeretne válni, ennek érdekében kérték fel az új marketingigazgatót.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A közgazdász végzettségű Solymos Ádám többek között a Procter & Gamble, a Kimberly-Clark, valamint a Johnson and Johnson vállalatoknál dolgozott korábban, valamint több mint 10 évet töltött Angliában hasonló területen, egyebek mellett a Reckitt Benckisernél. A Scitec csapatának új tagja jelentős helyi és nemzetközi marketingvezetői tapasztalatokkal is rendelkezik.

„A jövő legfontosabb célja, hogy a vállalat univerzálisabb, szélesebb sportolói közönséget célzó márkává váljon, ezáltal a piaci súlya is még nagyobb legyen. Ennek első lépcsőjeként nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec Endurance termékekkel gazdagodott a vállalat termékportfóliója” – nyilatkozta az új igazgató.

Solymos Ádám, a Scitec új marketingigazgatója
Solymos Ádám, a Scitec új marketingigazgatója

„Az elmúlt húsz évben a sporttáplálék-kiegészítők piaca rendkívül jelentős mértékben nőtt, ám még mindig jelentős növekedési potenciál van a szektorban.”

Solymos Ádám hozzátette: bár a Scitec nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi színtéren is meghatározó vállalat, a cég a jövőben még jelentősebb szerepet szeretne elérni a világpiacon.

Borító: Scitec-gyár Magyarországon

Szóljon hozzá!

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.