Telenor

Telenor: Új márka- és marketingkommunikációs igazgató

Dolezsai Gergely lett az új vezető.

Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját.

A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért.

Dolezsai Gergely a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el.

Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Dolezsai Gergely, a Telenor új márka- és marketingkommunikációs igazgatója

Dolezsai Gergely a Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport imidzs- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Dolezsai ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott.

A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások