200 első randi

Készül a 200 első randi új évada

A napi fikciós sorozat második évada ősszel kerül képernyőre a VIASAT3-on. 58 új epizód készül, már zajlik a munka, többek között Budapest utcáin.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A VIASAT3 csatornát működtető Sony Pictures Television Networks (SPTN) bejelentette, hogy megkezdődtek a 200 első randi című népszerű saját gyártású sorozat új évadának forgatási munkálatai.

A napi fikciós sorozat második évada idén ősszel kerül a VIASAT3 képernyőjére, összesen 58 új, kereskedelmi egyórás epizóddal. A széria jeleneteit Budapest számos pontján és egy több mint 1000 négyzetméteres stúdióban veszik fel a következő hónapokban.

A második évadban tovább követhetik a nézők Luca (Gáspár Kata) történetét, hiszen az epizódok pontosan ott folytatódnak, ahol az első széria zárult. Rövidesen kiderül, hogy apja (Szerednyey Béla) és nevelőapja (Trokán Péter) túlélték-e a motorbalesetet és persze az is eldől, lesz-e lagzi Zita (Kovács Panka) és Erik (Simon Zoltán) eljegyzéséből.

Luca próbálja túltenni magát a legutolsó szerelmi csalódásán, és újra beleveti magát a randizásba. Közben pedig azon dolgozik, hogy egyszer s mindenkorra tisztázza Márk (Mészáros András) és Félix (Kékesi Gábor) iránti érzéseit. Sok új kihívással szembesül, még imádott munkája is veszélybe kerül egy régi ismerős felbukkanásával.

A már megismert karakterek mellett számos új színésszel bővül a csapat. Érkezik például Hegyi Barbara, Csonka András, Kolovratnik Krisztián, Gubik Petra és Száraz Dénes is.

A 200 első randi a VIASAT3 eddigi legnagyobb költségvetésű produkciója.

Borítókép: A VIASAT3 200 első randi című sorozatának egyik jelenete

Szóljon hozzá!

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.