Taboola

Meghosszabbították a Taboola és a ThinkDigital együttműködését

Folytatódik, sőt új lehetőségeket hoz a tartalomajánló platform és a digitális hirdetéstechnológiai csoportosulás stratégiai partnersége.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Taboola tartalomajánló platform és a ThinkDigital Group (TDG) digitális hirdetéstechnológiai csoportosulás több éve tartó stratégiai partnerség meghosszabbítását jelentette be.

Az új megállapodás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a Taboola marketing megoldásait használhassák az egész régióban.

A Taboola 1,4 milliárd embernek segít új tartalmakat felfedezni. Kihasználva saját mesterséges intelligenciáját, a nyílt internetes tartalomfogyasztási szokások legnagyobb adatállományát és a több ezer prémium weboldallal rendelkező exkluzív együttműködését, a platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy célközönségüket egy olyan pillanatban érjék el, amikor a leginkább fogékonyak új tartalmak, új üzenetek, termékek, szolgáltatások befogadására.

Új elemeket is hoz a megállapodás

A partnerség bővítésének részeként a TDG új Taboola-megoldásokat is kínál, beleértve a Taboola Feedet is, amely egy integrált hírfal személyre szabott tartalommal, vagy a Taboola Newsroom, amely a szerkesztőség számára tesz elérhetővé hasznos adatokat a tartalmaikról, illetve fejlett A/B tesztelésre ad lehetőséget.

„A Taboola-val való partnerség kiemelkedő jelentőségű volt a fejlődő piacainkon víziónk elérésében, azaz a hirdetési piac demokratizálásában. Tevékenységünk a helyi kiadókat erősíti és a hirdetőket segíti, üzleti céljaik elérésében” – mondta Odysseas Ntotsikas, a TDG alapítója és ügyvezető igazgatója.

„Nagyon örülünk annak, hogy a TDG-vel való együttműködésünk óta az elmúlt három évben tartalomajánló platformunkat megismerték a régióban” – tette hozzá Adam Singolda, a Taboola vezérigazgatója és alapítója.

A Thinkdigital Grouphoz tartozik egyebek mellett a Project Agora prémium online hirdetési piactér is, amely egy automatizált, adatközpontú, digitális hirdetés-technológiai megoldás.

A Taboola megoldását itthon olyan médiavállalatok használják mint az Adaptive Media, a Portolio Csoport, az IKO Digital és az Origo (New Wave Media).

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

ITBN 2019

Jön az ITBN, álhírekkel és médiás workshoppal

Az idén már 15. alkalommal megrendezendő Informatikai Biztonság Napján a budapesti Groupama Arénában több ezer érdeklődő gyűlik össze, hogy a kiberbiztonság aktuális kérdéseiről szerezzen információkat. Lesz médiás workshop is.

Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios leendő műsorvezetője és Nimród Dagan

Steiner Kristóf YouTube-on indít műsort

Tizenegy év után vegán gasztroformátummal tér vissza műsorvezetőként Steiner Kristóf, a címe: Kristóf’s Kitchen in The Studios. A műsort azzal a céggel közösen készíti, amelyik az RTL Klub kutyás műsorát is gyártja.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!