A Taboola tartalomajánló platform és a ThinkDigital Group (TDG) digitális hirdetéstechnológiai csoportosulás több éve tartó stratégiai partnerség meghosszabbítását jelentette be.
Az új megállapodás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a Taboola marketing megoldásait használhassák az egész régióban.
A Taboola 1,4 milliárd embernek segít új tartalmakat felfedezni. Kihasználva saját mesterséges intelligenciáját, a nyílt internetes tartalomfogyasztási szokások legnagyobb adatállományát és a több ezer prémium weboldallal rendelkező exkluzív együttműködését, a platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy célközönségüket egy olyan pillanatban érjék el, amikor a leginkább fogékonyak új tartalmak, új üzenetek, termékek, szolgáltatások befogadására.
Új elemeket is hoz a megállapodás
A partnerség bővítésének részeként a TDG új Taboola-megoldásokat is kínál, beleértve a Taboola Feedet is, amely egy integrált hírfal személyre szabott tartalommal, vagy a Taboola Newsroom, amely a szerkesztőség számára tesz elérhetővé hasznos adatokat a tartalmaikról, illetve fejlett A/B tesztelésre ad lehetőséget.
„A Taboola-val való partnerség kiemelkedő jelentőségű volt a fejlődő piacainkon víziónk elérésében, azaz a hirdetési piac demokratizálásában. Tevékenységünk a helyi kiadókat erősíti és a hirdetőket segíti, üzleti céljaik elérésében” – mondta Odysseas Ntotsikas, a TDG alapítója és ügyvezető igazgatója.
„Nagyon örülünk annak, hogy a TDG-vel való együttműködésünk óta az elmúlt három évben tartalomajánló platformunkat megismerték a régióban” – tette hozzá Adam Singolda, a Taboola vezérigazgatója és alapítója.
A Thinkdigital Grouphoz tartozik egyebek mellett a Project Agora prémium online hirdetési piactér is, amely egy automatizált, adatközpontú, digitális hirdetés-technológiai megoldás.
A Taboola megoldását itthon olyan médiavállalatok használják mint az Adaptive Media, a Portolio Csoport, az IKO Digital és az Origo (New Wave Media).