Új rovattal jelentkezett a Startlap. A Startlap Vásárlás technológia, egészség, gyermek, szépség, utazás, illetve otthon témákban kínál rendszerezett online vásárlási útmutatót. Az oldal szubjektív véleményen alapuló tanácsokkal, tippekkel, látványos terméktesztekkel és termékbemutatókkal, ajánlókkal segíti a tudatos vásárlókat a megalapozott döntéshozatalban.
A rovat tartalmaira indulása után átlagosan napi 15 ezer felhasználó kattintott.
„A Startlap Vásárlás kialakításakor olyan termékek hasonló, sikeres funkciói inspiráltak bennünket, mint a Buzzfeed, CNN vagy a New York Times. A magyar piacon nem találkoztunk ennyire rendszerezett, átfogó felülettel, ezért az ország leglátogatottabb kezdőlapjaként feladatunknak éreztük, hogy olvasóinkat a tudatos vásárlás területén is minőségi tartalmakkal lássuk el”
– mondta el Csurka Gábor, a Startlap nemrég kinevezett portálvezetője. (A Startlap élén történt vezetőváltásról és a Startlap jelenlegi helyzetéről itt írtunk részletesebben.)
„A jövőben a többi között várhatóak videós tartalmak, bevezetünk olyan akciókat, ajánlatokat, amelyek csak nálunk lesznek elérhetőek és készülünk vásárlással kapcsolatos edukációs tartalmakkal is”
– tette hozzá a portálvezető.
A portál újdonsága a felhasználók mellett a hirdetők számára is új megoldásokat kínál, a Startlap ismert brandjével ellátott oldalon egyedi szponzorációs és natív hirdetésre is lehetőséget biztosítanak.