Vállalati blogot indított a Magyar Telekom „Pont. Most.” néven. A mobilszolgáltatás mellett televíziós műsorterjesztéssel és még jó sok mindennel foglalkozó telekommunikációs vállalat új blogoldalán ottjártunkkor
- mobilos internetes zenehallgatásról
- 5, a napjaink kézben tartásárára szolgáltató mobilappról
- etikus hackerekről (ez különösen forró téma manapság a Telekom szempontjából)
- az 5G mobilszolgáltatásról
- Instagramról
- 2019 várható legnagyobb mobildurranásairól
is olvasni lehetett. Az oldal tartalmai és ezek feldolgozásmódja alapján úgy tűnik, a cég szeretne a telekom.hu weboldalra jellemző hivatalos kommunikáció mellett közvetlenül, lazábban is szólni az érdeklődőkhöz. Az oldal szerkesztésébe újságírók, kommunikációs szakemberek is bekapcsolódtak, akiket egy kommunikációs cég, az Uniomedia fog össze.
Az oldal a pont-most.hu internetes címen érhető el. (Valószínűleg azért így, kötőjelesen, mert a kötőjel nélküli pontmost.hu oldalon a Telekomtól független tartalom, egy webkamerás oldal érhető el.)
A Media1 kedden este utolérte Kutas Istvánt, a Telekom tavaly kinevezett vállalati kommunikációs igazgatóját, akit arról kérdeztünk, miért pont most vágtak bele a vállalati blogolásba, illetve miért pont most lett a neve, és kik jelentik a weboldal célcsoportját.
A most vívmányai
Kutas István azt válaszolta:
„Nem volt eddig vállalati blogunk és szándékosan egy egyszerűen kezelhető, külsős felületen működik, nem a céges oldal”
A szakember hozzátette:
„Az egyik leggyorsabban fejlődő iparágban működő nagyvállalatként rengeteg érdekes témán ülünk, amit meg szeretnénk osztani újságírókkal, szakértőkkel és az ügyfeleinkkel. Szeretnénk, ha személyesebb és interaktívabb módon tudnánk ezeket a tartalmakat átadni, ezért ki akartunk lépni a sajtóközlemények adta keretek közül és a közösségi médiában is megosztható, lazább formát találni. A Pont.Most bloggal az a célunk, hogy egy egyszerű, könnyen átlátható felületen bemutassuk a „MOST” vívmányait, a digitalizáció pozitív hatásait a személyes életminőségünkre vagy akár az ország életére. Lesznek itt iparági kitekintések, konferenciabeszámolók, de videók, life hack tippek, app ajánlók vagy mobil tesztek is: a lényeg, hogy a MOST generáció minden tagja megtalálja a választ a digitalizációval kapcsolatos kérdéseire.”
Ami a névválasztást illeti, Kutas azt mondta, a név a Telekom márkafilozófiájának alapját képező MOST generáció gondolatából jön. Átküldött erről egy videót is.