eurosport.hosszabbitas.hu

Összebútorozott a magyar Eurosport a Hosszabbítás.hu-val

Helyi tartalomszolgáltatásban erősít az Eurosport a tartalmi és stratégiai együttműködésnek köszönhetően.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az együttműködés keretében ezentúl az eurosport.hosszabbitas.hu oldalon lesz elérhető a Hosszabbítás.hu, ahol a sportoldaltól megszokott, és a továbbiakban is a Hosszabbítás.hu stábja által biztosított tartalomszolgáltatás kiegészül az Eurosport exkluzív videóival és közvetítéseivel.

A partneri együttműködés az Eurosport közleménye szerint illeszkedik a sportcsatorna stratégiájába, melynek célja, hogy a rajongókhoz közelebb hozza kedvenc versenyeiket és sportolóikat, miközben helyi tartalmat nyújt.

Eurosportos kommentátorok alapították

A Hosszabbítás.hu oldalt közel öt éve hozták létre az Eurosport kommentátorai, azzal a céllal, hogy a közvetítés közben elhangzottak – vagy akár az el nem hangzottak – elérhetőek legyenek az Eurosport magyar nézői számára is. A stáb azóta kiegészült különböző sportblogok szerzőivel és újságírókkal.

A híreket a csatornáról jól ismert kommentátorok szerkesztik és írják – a teniszt Szabó Gábor és Szántó Petra, a WTCR-t Lantos András, a kerékpárt pedig Bodnár Gergő. A Hosszabbítás.hu olyan komplex sportoldal, amely nemcsak az Eurosporton látható sportágakkal kapcsolatos híreket, anyagokat közöl, így ír például vízilabdáról (Takács Márton) vagy kézilabdáról is (Mártha Bence).

A partnerség révén az oldal kibővül az Eurosport exkluzív prémium tartalmaival, elsősorban – magyar nyelvű vagy magyar feliratos – rövid videókkal és közvetítésekkel.

„Az Eurosport-Hosszabbítás partnerség révén a sporttal tudjuk gazdagítani a Discovery csoport férfiaknak szóló hirdetési portfólióját. Ugyanakkor új lehetőségeket is teremt számunkra: a televízió után már az online térben is kínálunk ügyfeleink egyedi igényeire szabott hirdetéseket. Ezt tovább erősíti, hogy az eurosport.hosszabbitas.hu rengeteg lokális tartalma még vonzóbbá teszi az olvasók számára”

– mondta Baron Ágnes, az Eurosportot működtető Discovery médiavállalat márkapartnerségekért felelős vezetője.

Az eurosport.hosszabbitas.hu oldal hirdetéseit egyébként az Atmedia fogja értékesíteni.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

NMHH Tantusz

Tantusz: Silány minőségű, alig használják, mégis 14 millió forint közpénzt emészt fel

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Tantusz nevű, távközlési (internet, tv, telefon stb.) szolgáltatási csomagokat listázó és összehasonlító oldalára a hatóság saját bevallása szerint is csupán napi 9-10 látogató lép. Ráadásul a rendszer adatai időnként nem valósak: például ott is elérhetőnek mutat széles sávú vezetékes internetet, ahol ez nincs. Megkérdeztük, ez hogyan fordulhat elő.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!