fbpx

Trendreport

Brandestival - Trendriport sorozat #09 - Az emberi erőforrás szerepe

Az emberi erőforrás szerepe: a versenyt „még” a szürkeállomány vívja

Folytatódik a legérdekesebb trendeket bemutató, a Brandfestivallal közösen készülő Trendreport sorozatunk. Ezúttal Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing igazgatóhelyettese ajánlja olvasóink figyelmébe az egyik izgalmas trendet és mondja el tapasztalatait az emberi erőforrás szerepével kapcsolatban.

Raiffeisen Tervmegvalósító Csarnok

A sárga ajtós kampány kulisszatitkai – interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketingigazgatójával és Márton Szabolccsal, a Republic Group kreatívigazgatójával

Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.

Érintésmentes világ egyszerű vásárlás Trendreport #08

Trendreport #08: Érintésmentes világ, egyszerű vásárlás – új kihívások előtt az eladáshelyi marketing

Folytatódik a Brandfestival és a Media1 közös Trendreport cikksorozata 2021 és 2022 inspiráló trendjeivel. A cikksorozat nyolcadik részéből nem csupán az derül ki, hogy az érintésmentes vásárlás hogyan változtatja meg a bevásárlás folyamatát, de az is, hogy a „grab and go” koncepció milyen új kihívásokat állít a marketing felé. A téma kapcsán Rabatin Gábor, a Reckitt senior ügyfélmarketing-menedzserének gondolatait is megismerhetjük.

Brandfestival - Trendreport #07 automatizáció kora

A jövő munkahelye: Az automatizáció kora

A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Bogáts Balázs, a Budapest Airport Zrt. Járatfejlesztés vezetője okosrobotokról, automatizációról és a jövő munkahelyeiről ír.

BrandFestival 2021

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad a BrandFestivalon

Nemzetközi Top Speakerek váltják egymást az idén jubileumi, 20. születésnapját ünneplő BrandFestival színpadán, október 28-29-én a Budapest Music Centerben. Digitális guruk, viselkedéstudományi szakértők, kreatív tartalomfejlesztők, trendszetterek. Több mint 100 előadó, számos nemzetközi szakember boncolgatja a Viselkedés-tudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit, jelenségeit.

Brandfestival - Trendreport #6

Kitartó ambíció: Az újgenerációs menedzserek jellemvonása

A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Nagy Edit, a Market Építő Zrt. kommunikációs vezetője is elmondja személyes tapasztalatait az újgenerációs menedzserek jellemvonásairól és a vezetői intuíciókról, megérzésekről és a kitartó ambíciókról.

vásárlás, shopping

5+1 viselkedési torzítás, amiért többet vásárolunk

A BrandFestival trendLAB a hazai reklámiparág több mint 20 szaktekintélyeinek bevonásával vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkből álló grémium a döntéshozatali mechanizmusok, a kognitív torzítások és a viselkedés-közgazdaságtan aktualitásai kapcsán vonta le a következtetéseket, melyek az októberi konferencia vezérfonalát alkotják.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások