z-generáció

Sneakerness Budapest 2025

Dupla hype Budapesten: óriási érdeklődés a Sneakernessen és a HypeWise-on

Annak ellenére, hogy a sneaker resell piac mélyrepülésben van, és az európai események számára nagy kihívás a fiatalok elérése, Trunk Tamás sneaker kultúrára fókuszáló rendezvénye idén is hatalmas érdeklődés mellett zajlott, ezúttal új helyszínen, az MTK Sportparkban. A rendezvény előtt egy nappal került sor a HypeWise Budapest nemzetközi jövő és újgenerációs márkaépítési konferenciára is, szintén Trunk Tamás szervezésében, ugyancsak nagy érdeklődés mellett, a MÜPA-ban. Mindkét rendezvényre a Media1 médiatámogatásával került sor.

Kelemen Karolina, a Mi folyik itt? műsorvezetője

Mi folyik itt? Új élő vitaműsor indul véleményvezérekkel

Több száz videós tartalom, interjú, dokumentumfilm és riport után a KözTér közéleti videócsatorna bejelentette, hogy mától, február 18-tól minden kedden 19 órától új, élő vitaműsorral jelentkezik „Mi folyik itt?” címmel. A műsorban főleg a z- és az y-generáció véleményvezérei vitatkoznak majd.

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez / Holiday Marketing Guide

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez: a legjobb stratégiák, tippek és trendek 2024-re

Az ünnepi szezon a legtöbb márka számára a legforgalmasabb időszak, mivel az ünnepi eladások évről évre új rekordokat döntenek. 2023-ban az amerikai ünnepi kiskereskedelmi eladások 3,8 százalékkal nőttek és meghaladták a 964 milliárd dollárt. Ez kiemelt lehetőségeket teremt a vállalkozások számára, ám egyúttal kemény versenyt is, így a korai felkészülés kulcsfontosságú. (x)

Refresher

Csatlakozott a Refresher az ENTR projekthez

A Central Médiacsoport fiatalokat megcélzó kiadványa, a Refresher is meghívást kapott abba a Deutsche Welle (DW) által koordinált nemzetközi kezdeményezésbe, amely a Z generációknak szóló leghitelesebb platformokat foglalja magába. Az ENTR projekt keretében a 18-30 éves korosztály számára készítenek edukatív tartalmakat.

A Pepsi Space pályázat mentorai. Fotó: Pepsi

Elindult a Pepsi Space

Versenyt hirdetett a Pepsi a Z-generáció alkotóinak. A pályázaton győztes művek a Pepsi reklámjaiban is megjelenhetnek.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások