
Litkai Gergely Magyarósi Csabával közösen indított sorozatot
Az első rész a minap került fel a YouTube-ra.
Az első rész a minap került fel a YouTube-ra.
Egy nemrég elkészült, az iFaktor által készített kutatás szerint a „Z” generáció TikTok-függő: minden tizedik 13 és 25 év közötti fiatal napi 5 óránál többet tiktokozik.
A Manna FM-et működtető céggel közösen indítanak műsort a YouTube-on.
A Viktorin Tamás műsorvezetésével készülő, Visszapillantó című műsor mindenre igyekszik választ adni, ami a négykerekűekkel kapcsolatos.
A főpolgármester és előválasztási miniszterelnök-jelölt támadása mellett mások támadására is költöttek.
Minden harmadik választókerületbe élő közönség előtti vitákat szervez Budapesten és szerte az országban a Gulyás Márton nevével fémjelzett Partizán nevű YouTube csatorna, és lesz előválasztási miniszterelnök-jelölti vita is. Élő miniszterelnök-jelölti vitával készül az ATV is
A YouTube bejelentette, hogy átlépte a 2 milliót a YouTube 2007-ben elindított partnerprogramjában résztvevő partnerek száma, akikkel megosztja a hirdetési bevételeket.
A Twittert például máris kritikák érik, amiért engedélyezik a bejegyzések közzétételét a tálibok számára. A Facebook viszont keményebb álláspontot képvisel. Kiderült az is, hogyan viszonyul a kérdéshez a Whatsapp, az Instagram, a Google, illetve a YouTube.
A Google azután állt elő az intézkedések bevezetésével, hogy az Apple és a Facebook is lépett az ügyben.
Mind ismertségben, mint az előfizetőket tekintve vezet a Netflix, a YouTube pedig az egyik leggyakoribb tartalomfogyasztási formává vált a magyar internetezők körében. Kiderült az is, mennyit költünk átlagosan streamingre. A kutatás szerint a podcast még kevésbé népszerű.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.