veszteség

RTL Klub, logó, RTL Klub HD

Az RTL beperli az Origót és a TV2-t

Újabb jogi eljárásra készülhet a Fidesz-közeli KESMA alá tartozó Origo a hétvégén közölt, az RTL-t lejáratni hivatott cikk miatt, pedig épp nemrég bukott egy ilyen ügyet a weboldal. Perre készülhet a TV2 is.

index.hu, index

Lopással vádolja az Indexet egykori szerzője – az Index főszerkesztője szerint alaptalanul

A Hazug Senkit működtető Sarkadi Nagy Márton oknyomozó újságíró szerint az Index ellopta a Ripost elképesztően rossz gazdasági adatairól szóló cikkét. Tóth-Szenesi Attila, az Index főszerkesztője szerint azonban alaptalan a vád, hiszen ők Sarkaditól függetlenül, nyilvános cégadatokból dolgoztak. Sarkadi a Főszerkesztők Fórumához fordul.