
Alfa Guide – Vendégünk volt Trunk Tamás (Media1 Podcast, 2025.01.06.)
A Media1 podcast- és rádióműsorában Trunk Tamással (Dablty) beszélgettünk az alfa generáció sajátosságairól.
A Media1 podcast- és rádióműsorában Trunk Tamással (Dablty) beszélgettünk az alfa generáció sajátosságairól.
A Dablty néven ismert influenszer elárult a Media1-nek néhány érdekes adatot a résztvevők számáról és egy kimagasló nézettségi adatra is felhívta a figyelmünket. Van egy látványos képgalériánk is.
Az 1995 és 2010 között született fiatalokat (Gen Z) szerepeltető vitaműsorban Trunk Tomi mellett például a Survivor és a Hazatalálsz sztárja is feltűnik.
Az ismert z-generációs influenszer bejelentette, hogy másodszorra is lesz Sneakerness Budapest idén ősszel. A nemzetközi és hazai vendégeket felsorakoztató sneaker, streetwear, és „current culture” esemény szervezője a tavalyinál is több érdeklődőre számít és sok újdonsággal készül.
Világhírű embereket hoz Trunk Tamás a szombaton és vasárnap megrendezendő Sneakerness Budapestre a Millenáris Park 6 ezer négyzetméteres csarnokába. Érkezik például a világ leghíresebb sneaker designere, Jeff Staple és minden idők egyik legbefolyásosabb tervezője és kreatívja, a japán Hiroshi Fujiwara is.
A Dablty néven is ismert influenszer kezdeményezésének győztesét a budapesti Sneakerness fesztiválon választják majd ki novemberben.
Versenyt hirdetett a Pepsi a Z-generáció alkotóinak. A pályázaton győztes művek a Pepsi reklámjaiban is megjelenhetnek.
A most 19 éves véleményvezér kibérelte a nemzetközi esemény licencét és a Millenáris Park legnagyobb épületét, és olyan legendás arcokat is Magyarországra hoz mint például Jeff Staple. Ezt és a további részleteket a Media1 podcast- és rádióműsorában jelentette be.
Interjút adott a Media1 podcast- és rádióműsorának Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője, akit többek között az általa főszerkesztett lapot működtető cég részvénytársasággá alakulásáról és a most induló dolgozói részvényprogram részleteiről, valamint más aktualitásokról kérdeztünk. Kiderült a beszélgetésből, kapnak-e majd osztalékot a munkatársak, illetve el tudják-e adni a részvényeiket, ha szeretnék, de szóba került az is, mit gondol Dull Szabolcs a Telex egyedi látogatószámának májusi nagy, egészen a 24. helyre történő visszacsúszásáról, ami miatt a 168.hu is előzte a lapot, és elárult néhány dolgot arról is, milyen tartalomfejlesztési terveik vannak a jövőre nézve, vagy hogy mi lesz a Telex kiadójával, a részvénytársasággá alakuló Van Másik Kft. mellett működő másik céggel, a Ne Hallgassunk Nonprofit Kft. tulajdonjogával, és mi utóbbi vállalkozással a cél.
A z-generációs tini a Paypal, a Samsung, az Ogilvy, az Etsy, a Google, a Tiktok, a Netflix, az IKEA és számos más ismert márka képviselői között tartott előadást. Mi még előtte interjúztunk.