fbpx

televízió

tévé, tv

Egyesülnek a magyar kis és közepes méretű kábelszolgáltatók szövetségei, miközben sokasodnak a viharfelhők a fejük fölött, és az áremelés is elkerülhetetlennek látszik

Egyesülni készül két hazai, a kis és közepes méretű kábelszolgáltatókat tömörítő szakszövetség, a Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) és a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MKHSZ) – tudta meg a Media1 a szakszövetségek a héten megtartott gyulai kábelkonferenciáján. A konferencián elhangzott az is, hogy a forint drasztikus gyengülése, a magas infláció és az energiaválság miatt a fogyasztóknak várhatóan e terén is hamarosan áremelésre kell majd készülniük, hiszen maguk a médiaszolgáltatók a kábeldíj emelését tervezik.

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások