fbpx

tasz

Papp Dániel vezérigazgató felavatja a Családbarát Magyarország Közpon családbarát munkahely minősítést elismerő táblát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) székházában 2022. február 15-én. Az elismerést a Családbarát Magyarország Központ adta.

Nem hajlandó közölni az MTI a MÚOSZ állásfoglalását a Szabad Európa cikkében feltártakról a közmédiás szerkesztői felelősség hiányáról

Cenzúrával reagált az állami hírügynökség a közmédiát ért bírálatra, amit a MÚOSZ azután fogalmazott meg, hogy a Szabad Európa tényfeltáró cikksorozatban mutatta be, hogy a magyar állami médiaszolgáltatónál senki nem vállalja a felelősséget azért a tartalomért, ami a közmédia hírműsoraiban elhangzik.

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója felkonferálja A kérdésekkel provokált az újságíró című riportot.

Jogerős: nem titkolhatja tovább a Közmédia, mit vár el a Híradótól

Immáron jogerős az a bírósági ítélet, amelynek értelmében a Duna Médiaszolgáltató Zrt.-nek ki kell adnia a Szabad Európa számára azokat a dokumentumokat, amelyekből többek között kiderülhet, ki viseli a szerkesztői felelősséget például a köztévé Híradójában elhangzottakért.

Varga Endrére, az Index lapigazgatójára, a Totalcar ügyvezetőjére, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) elnökére emlékeztető arc Pápai Gábor karikatúráján

Jogi segítséget ajánl a TASZ a Media1-nek, miután az Index lapigazgatója félmillió forintot követel egy róla közölt fotó miatt

A Társaság a Szabadságjogokért nevű civil jogvédő szervezet segítségével próbálja meg lapunk megakadályozni, hogy Varga Endre, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) nemrég megválasztott elnöke, egyben a Totalcar ügyvezetője és az Index lapigazgatója, a Matolcsy György nevével fémjelzett MNB volt osztályvezetője jogi, pénzügyi eszközzel akadályozza a Media1 portál tartalomszolgáltatásának szabad működését.

Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter beszédet mond a Brexit Alkalmazkodási Tartalék pályázaton elnyert támogatások tanúsító okleveleinek átadásán a Külgazdasági és Külügyminisztériumban 2022. március 28-án.

Megszerezte a Direkt36 azokat a dokumentumokat, amelyek igazolják: jelentettek a magyar újságírók külföldi útjairól a nagykövetségek

A Direkt36 a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) segítségével egy közérdekű adatigénylési per során szerzett meg tucatnyi táviratot, melyekből kiderült, hogy az európai országokba delegált magyar diplomaták rendszeresen monitorozzák az Orbán-kormány ügyeiről beszámoló külföldi lapok tevékenységét, információt gyűjtenek független magyar újságírók útjairól, miközben a kormánypárti médiához kötődő emberek külföldi látogatásait aktívan segítik.

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Feljelenti az Európai Bizottságnál a magyar közmédiát orosz propaganda terjesztése miatt a TASZ és a Political Capital

Az Európai Unió ugyan kitiltotta területéről az orosz propagandát, de az annak megfelelő tartalmakat a magyar állami médiavállalat akadálytalanul terjeszti jelenleg is. Korábban a Media1 is érdeklődött már arról az Európai Bizottságnál, terveznek-e fellépni az orosz propagandát terjesztő M1 ellen, az uniós testület válaszát is felidézzük hírünk második felében.

orvos

Pert nyert a Háttér Társaság az Emberi Erőforrások Minisztériumával szemben

Megnyerte első fokon a Háttér Társaság a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) közreműködésével indított pert az Emberi Erőforrások Minisztériumával (EMMI) szemben. Az ügy előzménye, hogy a minisztérium nem volt hajlandó kiadni az évekkel ezelőtt elfogadott egészségügyi szakpolitikai programjait.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások