RTL+ prémium

RTL+ Premium újdonságok

Ismét drágul az RTL+ Premium – de reklámos verzióval is nézhető lesz

Kevesebb mint egy éven belül másodjára emeli meg RTL+ Premium nevű streamingplatformja árát az RTL Magyarország. Aki nem akar vagy nem tud még többet fizetni a streamingplatform használatáért, választhat egy új, reklámos verziót, amelynek indulási időpontját most bejelentették.

Az RTL új logója.

Az RTL szerint igenis kedvelik a magyarok* a streamingelt sportközvetítéseket

Néhány órával azután, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság közzétette a Társadalomkutató Kft. kutatási eredményeit arról, hogy a magyarok csupán 17 százaléka tartja elfogadhatónak, hogy az UEFA Bajnokok Ligája legfontosabb mérkőzéseit idén kizárólag online, az RTL előfizetéses streaming szolgáltatásán lehet megtekinteni, a médiavállalat egy olyan kutatással jelentkezett, amely arról szól, hogy igenis kedvelik a magyarok* a streamingelőfizetésüket.

RTL UEFA BL

Médiahatóság: A magyarok nem kérnek az online sportközvetítésekből

A megkérdezettek csupán 17 százaléka tartja elfogadhatónak, hogy az UEFA Bajnokok Ligája legfontosabb mérkőzéseit idén kizárólag online, az RTL előfizetéses streaming szolgáltatásán lehet megtekinteni – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány a sportok iránt érdeklődő felnőttek online, reprezentatív kérdőíves felmérésével, valamint mélyinterjúkkal vizsgálta a sporttartalmak jelentőségét a hazai médiában.

Az RTL Magyarország új, városligeti székházának vezérlője

Szintet lépett a GVH az RTL+-os BL-meccsek ügyében

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) péntek délelőtt közleményben tudatta a Media1.hu-val, hogy immár versenyfelügyeleti eljárásban vizsgálja az RTL+ Prémium streamingcsomag Bajnokok Ligája közvetítései kapcsán tett reklámállításokat.

Dudás Gergely, az RTL bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese

Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója

2025-ben az RTL médiakereskedőháza is belép a Connected TV hirdetési piacra és elindítja az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját. Többek között erről beszélt Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese a Big Picture konferencián hétfőn Budapesten, de elmondta például azt is, hogy új csatornával bővül az RTL Saleshouse csatornaportfóliója.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese

Bróker Marcsi, Árulók, VV, új célcsoport és változó főműsoridő – Az RTL nagy bejelentései a Big Picture konferencián

Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes hétfőn a Big Picture konferencián bemutatta az RTL Magyarország következő időszakra vonatkozó műsorterveit, ami ezúttal is jelentős részben showműsorokból, gameshow-kból, reality-kból és saját gyártású fikciós sorozatokból áll, érkezik például Bróker Marcsi címmel egy új saját gyártású széria, de lesz például Árulók is. Újdonságként érkezik a Pandora és az Exek csatája, valamint a Hatalom. Ezeknél is nagyobb hír, hogy bejelentették, hogy 27 évnyi működés után, a TV2 korábbi lépéséhez hasonlóan az RTL is átáll a 18-49-es célcsoportról a 18-59-re. Változik a főműsoridő időpontja is, és a Híradók tekintetében is változás várható.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások