
EU-rekorder lett a kormányközeli lejáratókampány Magyar Péter ellen
Senki nem költ jelenleg annyit a közösségi médiában Európában, mint a Fidesz-kormány holdudvarába tartozó Nemzeti Ellenállás Mozgalom, amelynek Apáti Bence a vezetője
Senki nem költ jelenleg annyit a közösségi médiában Európában, mint a Fidesz-kormány holdudvarába tartozó Nemzeti Ellenállás Mozgalom, amelynek Apáti Bence a vezetője
Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.
Alábecsülik a magazinhirdetéseket. Ez olvasható ki a ma elérhető legátfogóbb kutatásból, amely rávilágít: minden más reklámformánál nagyobb profit-megtérülést eredményez a print hirdetés, amely ütős képi világával, tapinthatóságával az érzelmekre is erősebben hat, így a vásárlási döntésekben is kulcsszerepe van. (x)
Orbán Viktor pártja több mint 105 millió forintot költött a Google platformjain hirdetésekre április közepe óta. A Fidesz-közeli médiavállalat, a Mediaworks is TOP-költővé vált.
Már több mint 2 milliárd forintot költött eddig a Megafon csak a Facebookon. Deák Dániel, Bohár Dániel és Rákay Philip propagandatartalmainak népszerűsítésére szórták el a legtöbbet.
Európai összevetésben is kimagasló a kormánypárti pénzszórás; többet költött a Megafon a Facebookon, mint Szlovákia vagy Írország összes politikai hirdetője együttesen.
A kormánypropaganda közösségi médiás költései egészen kiemelkedőek ebben az évben, most jól láthatóan Magyar Péter lejáratása van a fókuszban.
A Facebookon és Google-ön futó politikai témájú hirdetésekre fordított összegeket vizsgálta a Political Capital. Sokatmondó számok következnek, amiből kiderül, hogy az ellenzéknek nagyon fel kellene kötnie a gatyáját, ha a Fidesz-közeli szervezetekkel versenyezni szeretne.
A momentumos Bedő Dávidot is érdekli, hogy miből fizetik az elmúlt hetek felerősített propagandáját a Megafonnál, ezért írásbeli kérdést tett fel erről Rogán Antalnak.
A versenyt gyakorlatilag kizárták, a legnagyobb haszonélvezők így Balásy Gyula cégei lettek.