reklámkampányok

A K&H Bank téli személyi kölcsön kampánya in-game kampányban

A K&H bekerült a játékba – Hódítanak az in-game kampányok, íme az első eredmények

A K&H alkalmazta először hazánkban téli kampányához az Adaptive Media új, hirdetési megoldását. Az applikáció alapú játékok részeként megjelenő úgynevezett in-game hirdetési megoldások a felhasználókat egyedi játékélménnyel, a kampánycélokat iparági átlag feletti átkattintási eredményekkel támogatták. Horváth Magyary Voljc Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója és Horváth Tamás, az Adaptive Media sales house kereskedelmi igazgatója számoltak be a közös tapasztalatokról.

Connected TV-re tette ID.7 modelljének kampányát a Volkswagen

Napjaink rendkívül fragmentált médiafogyasztási szokásai komoly kihívás elé állítják a hirdetőket. Minden eddiginél fontosabb, hogy célcsoportunkat különböző eszközökön és csatornákon keresztül egyaránt el tudjuk érni, átfogóan fogalmazzuk meg a márka ígéretét és platformokon átívelve adjuk át azt a fogyasztók számára. Erre a kihívásra válaszolva készítette a DOT Creative a Teads-zel együttműködve a Volkswagen új, ID.7 modelljének Connected TV reklámkampányát. (x)

Buszváróban népszerűsítik az Indexet

Hamisítási botrányai után az Index plakátokon bizonygatja hitelességét

Néhány héttel azután, hogy többször is súlyos manipuláción érték az Indexet, ráadásul többen az új Index távozói közül is azt állították, hogy Rogán Antalék rendszeresen konzultálnak Fekete-Szalóky Zoltán főszerkesztővel, a kormányközeli hírportál offline, közterületi plakátokon, buszvárókban hirdeti, hogy megbízható és megingathatatlan.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások