
Így áll a magyar reklámipar – Interjú Novák Péterrel, az MRSZ elnökével (2025.04.14.)
A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

Dr. Tordai István nem mindennapi kalandjáról számolt be, ami a titkosügynöki szerepvállalástól egy természetfeletti átváltozásig vezetett. A műsorvezető korábban is dolgozott luxusmárkákkal, mint a Maserati, a Brabus vagy az Aston Martin, most pedig a Police Lifestyle kérte fel nagykövetnek, így olyan illusztris társaság tagja lett, melybe Neymar, Lewis Hamilton és Bruce Willis is tartozik. A reklámfilmben természetesen nagyon ritka luxusautók is feltűnnek! (x)

Az RTL 2004-ben bemutatott „Szerintem.” kampánya nyerte el a Gyémánt Penge díjat a 25. Arany Penge jubileumi díjátadón. A kampány az RTL 2017-ben távozott, tavaly tragikus hirtelenséggel elhunyt egykori marketingkommunikációs vezetője, Révész Zsuzsa ikonikus projektje volt – az elismerést most az ő emlékének ajánlotta a csatorna.

2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.

Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

A magyar olajipari cég folytatást készített egy 31 évvel ezelőtti, a Dallas című tévésorozathoz kapcsolódó tévéreklámjához.

Az Elon Musk-féle X (Twitter) beperelte néhány egykori hirdetőjét, illetve egy reklámipari világszervezetet, mert bojkottálják a felületet. A cégek ugyanis nem hajlandók a milliárdos közösségi oldalán hirdetni, amiért a felületen a márkájukkal ellentétes (például neonáci) tartalmak jelentek meg.

A tisztességtelen és megtévesztő kereskedelmi gyakorlatok elkerülése érdekében írt alá megállapodást a két szervezet.

Mintha nem is annyira burkoltan az RTL-esek az RTL Híradó új kampányában a TV2 Tények című műsorának is beszólnának.