reklám

dr. Tordai Istvná, a Police Lifestyle főszereplője

A Police Lifestyle arca lett Tordai István – videó

Dr. Tordai István nem mindennapi kalandjáról számolt be, ami a titkosügynöki szerepvállalástól egy természetfeletti átváltozásig vezetett. A műsorvezető korábban is dolgozott luxusmárkákkal, mint a Maserati, a Brabus vagy az Aston Martin, most pedig a Police Lifestyle kérte fel nagykövetnek, így olyan illusztris társaság tagja lett, melybe Neymar, Lewis Hamilton és Bruce Willis is tartozik. A reklámfilmben természetesen nagyon ritka luxusautók is feltűnnek! (x)

A 25. Arany Penge díjátadóján a Gyémánt Penge nyertesei

21 év után újra díjat kapott az RTL „Szerintem.” kampánya – az elismerést Révész Zsuzsa emlékének ajánlották

Az RTL 2004-ben bemutatott „Szerintem.” kampánya nyerte el a Gyémánt Penge díjat a 25. Arany Penge jubileumi díjátadón. A kampány az RTL 2017-ben távozott, tavaly tragikus hirtelenséggel elhunyt egykori marketingkommunikációs vezetője, Révész Zsuzsa ikonikus projektje volt – az elismerést most az ő emlékének ajánlotta a csatorna.

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások