Project Agora

Taboola / Project Agora Carousel ads

A Project Agora és a Taboola új natív Carousel formátumot vezet be a jobb bevonódás és a konverziók növelése érdekében

A Taboola – a világ vezető natív hirdetési platformja és a Project Agora, a Taboola kizárólagos regionális partnere – bevezeti a teljesen új natív megoldását, a Carousel Ads-t. Ezt a hirdetési formátum a márkák számára dinamikus, interaktív lehetőséget biztosít termékeik és szolgáltatásaik népszerűsítésére, így segítve őket abban, hogy nagyobb figyelmet kapjanak és nagyobb bevonódást érjenek el. (x)

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez / Holiday Marketing Guide

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez: a legjobb stratégiák, tippek és trendek 2024-re

Az ünnepi szezon a legtöbb márka számára a legforgalmasabb időszak, mivel az ünnepi eladások évről évre új rekordokat döntenek. 2023-ban az amerikai ünnepi kiskereskedelmi eladások 3,8 százalékkal nőttek és meghaladták a 964 milliárd dollárt. Ez kiemelt lehetőségeket teremt a vállalkozások számára, ám egyúttal kemény versenyt is, így a korai felkészülés kulcsfontosságú. (x)

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások