fbpx

panasz

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) budapesti, Ostrom utcában található épületének homlokzata

Leszbikus csók: az NMHH egyelőre mégsem kereste meg a holland társhatóságot a Netflixen elérhető mese szerelmes jelenetét kifogásolva

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szerdán közölte, hogy csak abban az esetben veszi fel a holland társhatósággal a kapcsolatot, ha jogsértést tapasztal a Jurassic World: Krétakori tábor kapcsán, tehát félreértésről van szó, hogy ezt már meg is tette. Egyelőre még tart a hatóság vizsgálódása az ügyben

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Feljelenti az Európai Bizottságnál a magyar közmédiát orosz propaganda terjesztése miatt a TASZ és a Political Capital

Az Európai Unió ugyan kitiltotta területéről az orosz propagandát, de az annak megfelelő tartalmakat a magyar állami médiavállalat akadálytalanul terjeszti jelenleg is. Korábban a Media1 is érdeklődött már arról az Európai Bizottságnál, terveznek-e fellépni az orosz propagandát terjesztő M1 ellen, az uniós testület válaszát is felidézzük hírünk második felében.

A Szent Korona Rádió oldalán megjelent, tanárokat listázó, azóta frissített bejegyzés.

Az adatvédelmi hatósághoz fordult a Háttér Társaság, miután a Szent Korona Rádió névvel és fotóval listázott pedagógusokat

A szélsőséges nézeteiről ismert Kuruc pont info és a szélsőjobboldali Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom gondolatainak is teret biztosító, impresszum nélkül működő Szent Korona Rádió névvel, fényképpel, Facebook-profillal listázott ki olyan tanárokat, akikről azt állítja, hogy „a pedofilokat is képviselő LMBTQ-propaganda” hívei.

Papp Dániel vezérigazgató felavatja a Családbarát Magyarország Közpon családbarát munkahely minősítést elismerő táblát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) székházában 2022. február 15-én. Az elismerést a Családbarát Magyarország Központ adta.

A közmédia bepanaszolja az ellenzéket a Médiatanácsnál és a Nemzeti Választási Bizottságnál

Az MTVA és a Duna Médiaszolgáltató közleménye szerint „politikai támadásokat” indított ellenük az ellenzék, ezért az állami médiaszolgáltató a Médiatanácshoz és a Választási Bizottsághoz fordul. Az állami média vezetői azon akadtak ki, hogy bírálat érte Papp Dánielt, az MTVA vezérigazgatóját és leváltását szorgalmazza az ellenzék azok után, hogy az állami M1 orosz propagandát sugárzott a háború kitörése után is, valamint még vasárnap is megmásítva közölték az ellenzék háborúval kapcsolatos nyilatkozatát. Az ellenzék egyébként már korábban a Médiatanácshoz fordult, valamint az EBESZ-nél is panaszt tett.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások