
A 40. születésnapjára újra megjelenne a HammerWorld
Egyedi hirdetési ajánlatokkal házal a tavaly a 355. lapszám után bezárt zenemagazin.
Egyedi hirdetési ajánlatokkal házal a tavaly a 355. lapszám után bezárt zenemagazin.
Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.
Alábecsülik a magazinhirdetéseket. Ez olvasható ki a ma elérhető legátfogóbb kutatásból, amely rávilágít: minden más reklámformánál nagyobb profit-megtérülést eredményez a print hirdetés, amely ütős képi világával, tapinthatóságával az érzelmekre is erősebben hat, így a vásárlási döntésekben is kulcsszerepe van. (x)
A magyar nyelvű folyóiratok támogatási rendszerét is érinti az Orbán Viktor miniszterelnök által aláírt 130 pontos határozatcsomag, amely több kiemelt beruházás esetében rögzíti, hogy nem ad rá többletforrást. Ez az jelenti, hogy 1 milliárd 800 millió forintos többlettámogatástól esett el a szcéna.
A grémium szerint veszélyeztette a Rádió 1 népszerű reggeli műsora a kiskorúak fejlődését. A testület a Spirit FM-et is megbírságolta. A médiahatóság szerint egy reklámújság lett a legnépszerűbb hetilap Magyarországon.
A konzervatív Lidové Noviny augusztus végén kerül utoljára nyomtatott formában az újságos standokra. A szerkesztőség egy részét elbocsátják.
A Lakner Zoltán által vezetett újság online lapként működik tovább, de olykor-olykor még lesznek eseti nyomtatott kiadványaik is.
Ezredmásodpercekben mérjük a győzelmet a fogyasztók meggyőzéséért folytatott harcban, de egyre fontosabb kérdés, hogy milyen minőségű és monetizálható-e az elnyert figyelem. Miért érdemes printtel tervezni a digitális médiafelületek mellett a tudomány mai állása szerint és hogyan befolyásolja a képletet, hogy hét évvel érezzük fiatalabbnak magunkat, mint a biológiai életkorunk?
Nem finanszírozza tovább a Ludas Mátyás című lap veszteségeit a Kocsis Kiadó. A havilap most jelenik meg utoljára.
Közzétették a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számait, amiből kiderül, hogy ugyan kétszámjegyű volt nominálisan a növekedés a magyar reklámpiacon, de reálértéken eközben valójában csökkent a kommunikációs iparág árbevétele 2023-ban.