nyomtatott sajtó

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

Orbán Viktor miniszterelnök, a médiaszabadság rambóinak listájának új szereplője egy újságosnak bizonygatja, hogy rendben van a sajtószabadság

Megszorítások – A kormány eltörli a folyóiratok többlettámogatását is

A magyar nyelvű folyóiratok támogatási rendszerét is érinti az Orbán Viktor miniszterelnök által aláírt 130 pontos határozatcsomag, amely több kiemelt beruházás esetében rögzíti, hogy nem ad rá többletforrást. Ez az jelenti, hogy 1 milliárd 800 millió forintos többlettámogatástól esett el a szcéna.

Central Médiacsoport - magazinok

Mi köze a neurobiológiának a print hatékonyságához?

Ezredmásodpercekben mérjük a győzelmet a fogyasztók meggyőzéséért folytatott harcban, de egyre fontosabb kérdés, hogy milyen minőségű és monetizálható-e az elnyert figyelem. Miért érdemes printtel tervezni a digitális médiafelületek mellett a tudomány mai állása szerint és hogyan befolyásolja a képletet, hogy hét évvel érezzük fiatalabbnak magunkat, mint a biológiai életkorunk?

A Ludas Mátyás 11., utolsó lapszáma az újságosoknál

Megszűnik a Ludas Mátyás

Nem finanszírozza tovább a Ludas Mátyás című lap veszteségeit a Kocsis Kiadó. A havilap most jelenik meg utoljára.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások