mi

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Egy férfi sziluettje, aki okostelefont tart, melynek kijelzőjén a ChatGPT logója látható.

Megpróbálták visszacsábítani a ChatGPT-t működtető OpenAI kirúgott vezérigazgatóját, de ő közben elfogadta a Microsoft ajánlatát

A múlt héten derült ki, hogy alkalmatlanságra hivatkozva elbocsátották a ChatGPT mesterséges intelligenciás szolgáltatást működtető OpenAI cég vezérigazgatóját. Később megpróbálták őt visszacsábítani, de ő most már nem akar visszatérni, sőt már meg is találta új munkahelyét a Microsoftnál. Mostanra az is megvan, ki lesz az OpenAI ideiglenes vezetője.

Rádió házigazda, műsorvezető, keverés.

Továbbra is milliók rádióznak Magyarországon, jön a mérőműszeres közönségmérés – megtartották a második Nagy Rádiós Napot

Iparági szereplők részvételével került sor a MiértRádió? Egyesület második nagy rádiós konferenciájára csütörtökön. A Media1 helyszíni tudósításából kiderül, hogy hamarosan Magyarországon is mérőműszeres közönségmérés válthatja fel a jelenlegi naplós módszert, ami pontosabb rádióhallgatottsági adatokat eredményezhet.

James Hewes, a FIPP International vezérigazgatója (CEO)

Mi lesz a lapkiadással? Exkluzív interjú James Hewes-zal, a FIPP International vezérigazgatójával

A Media1 nemrég egy budapesti konferencián járt, amelyet a FIPP International és annak tagszervezete, a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) közösen tartott a Párisi Udvar Hotelben, ahol neves hazai és külföldi szakemberek tartottak előadást a lapkiadás helyzetéről és a magazinkészítés jövőjéről. Itt, a rendezvény exkluzív médiapartnereként lehetőségünk nyílt interjút készíteni Jemes Hewes-zal, a FIPP vezérigazgatójával.

Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója

Káel Csaba zenékről, trendekről, mesterséges intelligenciáról és a Müpa kulturális útjáról

A radiocafé Enyhe katarzis című műsorában és podcastjében Szatmári Róbert műsorvezető Káel Csabával a Müpáról beszélgetett, miközben olyan témák is előkerültek mint az, hogy milyen trendek figyelhetők meg a prémium kultúra fogyasztásában, hogyan próbálják kereskedelmi és befektetési szempontok befolyásolni a fiatalokat az ízlésükben, mi az alapvető különbség a pop és a komolyzene között és arról is szó esett, miként hat a mesterséges intelligencia az előadóművészetekre.

BrandFestival 2023

Újabb nagynevű előadókat jelentettek be az idei BrandFestival szervezői

Mint arról a Media1 már beszámolt, idén is megrendezik Budapesten számos neves szakember közreműködésével Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját. A BrandFestival szervezői most újabb három nemzetközi előadót jelentettek be és elárulták azt is, mik lesznek a legfontosabb témák.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások