
Tisztújítást tartott az Önszabályozó Reklám Testület
2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.

2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.

Egyszerre távozik két, a magyar reklámipar legbefolyásosabb emberei közé tartozó csúcsvezető a GroupM (WPP) médiaügynökségi csoport leányvállalatainak éléről. Nagy átalakítások, összevonás és lehetséges, hogy elbocsátás is várható, mivel a Wavemaker és az EssenceMediacom médiaügynökségek összeolvadnak egyetlen közös struktúrába WPP Media néven. Azt ugyanakkor cáfolják, hogy a Mindshare is beolvadna.

Múlt héten tartotta esedékes tisztújító közgyűlését a marketingszakma egyik meghatározó hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), ahol változtattak az alapszabályon és némi változás történt az elnökség összetételében. A MAKSZ bejelentette új főtitkárát is.

A hazai reklámgyakorlat önszabályozó elveinek kialakítását végző szervezet idei közgyűlésen az elmúlt év beszámolója és a jövőbeni tervek, valamint a költségvetés áttekintése mellett tisztújításra is sor került, melynek keretében az ÖRT jelenlegi vezetőit megerősítette pozíciójukban a szervezet közgyűlése.