
A Fidesz lett a Google legnagyobb politikai hirdetője az EU-ban
Orbán Viktor pártja több mint 105 millió forintot költött a Google platformjain hirdetésekre április közepe óta. A Fidesz-közeli médiavállalat, a Mediaworks is TOP-költővé vált.

Orbán Viktor pártja több mint 105 millió forintot költött a Google platformjain hirdetésekre április közepe óta. A Fidesz-közeli médiavállalat, a Mediaworks is TOP-költővé vált.

Már több mint 2 milliárd forintot költött eddig a Megafon csak a Facebookon. Deák Dániel, Bohár Dániel és Rákay Philip propagandatartalmainak népszerűsítésére szórták el a legtöbbet.

Az Európai Bizottság ma, csütörtökön hivatalos eljárást indított annak értékelése céljából, hogy a Facebook és az Instagram mögött álló Meta megsértette-e a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály rendelkezéseit a kiskorúak védelmével kapcsolatos kérdésekben.

Az Európai Bizottság megtévesztő reklámok és politikai hirdetések miatt vizsgálja a Facebookot és az Instagramot tulajdonló Metát, illetve kifogásolja a cég panaszkezelési rendszerét és az átláthatóság hiányát is.

Európai összevetésben is kimagasló a kormánypárti pénzszórás; többet költött a Megafon a Facebookon, mint Szlovákia vagy Írország összes politikai hirdetője együttesen.

Nagyon megszigorította a kommentálás szabályait a Telex a napokban és megtiltotta olvasóközönségének az internetes linkek használatát a hozzászólásokban. Eddig az olvasók tudományos folyóiratok vagy elismert hírlapok cikkeire való hivatkozásokkal nyilvánosan cáfolhatták meg a lap egyes állításait, mostantól viszont erre már nincs lehetőség. A portál szerint aki hibát talál a cikkeiben, inkább ne a nyilvános felületen hívja fel rá a figyelmet, hanem küldjön e-mailt a lapnak.

Mintegy egyórás leállás után állt helyre minden.

Már több mint 316 ezren jelezték a hibát, ami miatt a felhasználók nem tudják elérni a népszerű közösségi médiás felületeket.

A Facebookon és Google-ön futó politikai témájú hirdetésekre fordított összegeket vizsgálta a Political Capital. Sokatmondó számok következnek, amiből kiderül, hogy az ellenzéknek nagyon fel kellene kötnie a gatyáját, ha a Fidesz-közeli szervezetekkel versenyezni szeretne.

Az erősen kormánypárti Promenad24 Lázár János köreihez kötődik, mégis jelentős összegeket költött egy Navracsics Tibort támadó cikkel összefüggésben.