fbpx

Márki-Zay Péter

Az Index.hu portál riporteri mikrofonja

Helyreigazítási kérelemmel fordultunk az Indexhez a Media1-et lejáratni próbáló valótlan tényállítások miatt

Az Index által a Media1-ről közölt valótlanságok helyreigazítására szólítottuk fel a portált, mely egyébként az elmúlt években, de még néhány héttel ezelőtt is rendszeresen felhasználta a Media1 tartalmait, most mégis úgy tett, mintha tényszerű közlés vagy állítás „csak elvétve” kapna helyet az Media1 írásaiban, és a valóságot meghazudtolva azt állította, hogy nem felelt meg a valóságnak egy 2019-es, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal kapcsolatos cikkünk.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Névtelen cikkben támadja az Index lapunkat, miután megírtuk, hogy letiltották a Márki-Zay Péterrel készült választási interjút és elbocsátották védett korú főmunkatársukat

Az Index csúsztatásokban és valótlanságokban bővelkedő írást közölt lapunkról, miután beszámoltunk a portálnál történt különös, a sajtószabadság szempontjából súlyosan aggályos ügyekről. Az Index arra továbbra sem ad magyarázatot, mi történt a Márki-Zay Péterrel készült interjúval, miért nem engedték azt megjelenni, ehelyett a Media1-et kezdték el támadni meglehetősen személyeskedően.

Az Index.hu portál riporteri mikrofonja

Jogi lépéssel fenyegeti az Index a Media1-et a Márki-Zay Péter-interjú cenzúrájáról és Torkos Matild elbocsátásáról szóló cikkünk miatt

Nem tetszik az Indexet tulajdonló Indamediának a tényfeltáró cikkünk, amiben megírtuk, hogy megakadályozta az Index-vezetés Torkos Matild Márki-Zay Péterrel készült tavaszi, választás előtti interjújának publikálását, és hogy milyen körülmények között váltak meg most a védett korú és súlyos betegséggel küzdő, betegállományból visszatérő főmunkatársuktól.

Márki-Zay Péter.

Letiltotta az Index vezetése a Márki-Zay Péterrel felvett egyórás nagyinterjút, majd elbocsátották a beszélgetést készítő súlyos beteg főmunkatársat

A Media1 megtudta, hogy az Index egyik legfőbb vezetője megakadályozta az áprilisi országgyűlési választásokat megelőzően Torkos Matild, az Index egyik főmunkatársának Márki-Zay Péter ellenzéki miniszterelnök-jelölttel a lapvezetés tudtával felvett, majd az interjúalany sajtósa által jóváhagyott, lektorált kész interjú megjelenését. Úgy tudjuk, azzal hitegették az újságírót, hogy majd publikálják az interjút az ellenzéki jelölttel, ha Orbán Viktor is interjút ad, amire azonban nem került sor. Az interjút készítő, súlyos betegséggel küzdő, nemrég kórházi kezelésen is áteső szenior újságírót, amint arra az első adandó alkalom nyílt, nem épp humánus körülmények között pár napja, a betegszabadsága lejárata utáni napon elbocsátották. Az Index vezetősége a Media1 érdeklődésére azt mondta: 48 órát kér, hogy magyarázatot adjon a történtekre. Megkerestük az érintetteket és több más, az ügyre közeli rálátással bíró személlyel is beszéltünk most következő cikkünk elkészítését megelőzően.

Hangosbeszélős kampányautóval járja az utakat az ellenzék, hogy áthatoljon a médiabuborékon

Videón mutatta meg Márki-Zay Péter, hogyan próbálja eljuttatni a választási üzeneteit a fideszes médiatúlsúly miatt a szavazókhoz

„A Fidesz megfosztotta az ellenzéket a plakáthelyektől, elzárta előlünk a köztévét, de az Önök támogatásából 1200 településre visszük el legfontosabb üzeneteinket!” – írta ki hétfőn Márki-Zay Péter, az egyesült ellenzék, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje a Facebookra, majd egy videót is mutatott arról, milyen eszközzel próbálja elérni a választópolgárokat a fideszes médiatúlsúly ellenére.

Lánczi Tamás, az M1 műsorvezetője és Márki-Zay Péter volt miniszterelnök-jelölt a 48 perc című műsorban

Márki-Zay Péter a bukása után 39 évnyi műsoridőt kap attól az állami M1 tévécsatornától, amelyik korábban 4 év után csak 5 percet adott neki

Most, hogy Márki-Zay Péter és az ellenzék súlyos vereséget szenvedett, hirtelen egy 48 perces műsorban is részt vehet a volt miniszterelnök-jelölt. A műsorvezető az a Lánczi Tamás lesz, aki korábban propagandalappá züllesztette le a Figyelő című hetilapot, jelenleg pedig az MTVA egyik igazgatójaként is tevékenykedik.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Kijátssza a TV2 a választási szabályokat

A TV2 Tények című műsora már fizetett hirdetésekben is támadja Márki-Zay Pétert és népszerűsíti Orbán Viktort a Facebookon. Mivel a politikai reklám árát a Mészáros Lőrinc közeli és közpénzfinanszírozott TV2 Csoport, nem pedig a Fidesz fizeti ki a Facebooknak, így az összeg nem számít bele abba, amit a pártok a kampány során elkölthetnek reklámra. Ráadásul a TV2 egyáltalán nem is közölhetne politikai reklámot.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások