
Állatok a médiában – interjú Bóday Pállal, a Macskaárvaház Alapítvány elnökével
A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.
A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.
A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.
Azt követeli több magyarországi állatvédő szervezet, hogy a magyar Országgyűlés változtassa meg a reklámtörvényt és a továbbiakban a vágóhidak, húsüzemek és minden olyan cég, amelyek állatok halálából vagy kihasználásából profitálnak, ne reklámozhassák termékeiket boldog állatokkal és olyan szlogenekkel, mintha azok örülnének annak, hogy levágják őket, illetve mintha a vágóhíd egyenlő lenne egy SPA-val. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fellépését is szorgalmazzák az ügyben.