m1

Az M1 nemzeti hírcsatorna híradója

Visszavágott az MTVA-nak a perrel való fenyegetéssel elnémítani kívánt volt közmédiás munkatárs

Balogh Krisztina, az M1 volt riportere sajátos hangú „sajnálkozó” levet írt Papp Dánielnek, az MTVA vezérigazgatójának, miután az állami médiaóriás perrel próbálta elnémítani egykori munkatársát, mondván megsértette a jó hírnevét, illetve üzleti titkot sérthetett, amikor beszámolt arról, hogy hogyan engedelmeskedik a közmédia a Fidesz utasításainak, illetve hogyan sérülnek a közszolgálati alapelvek.

A Fidesz-KDNP gödöllői polgármesterjelöltjét látogatja meg Orbán Viktor

Lemérték, hogyan tolja a Fideszt a kampányhajrában az állami tévé

A 444 portál öt település tükrében vizsgálta meg a mostani önkormányzati választással kapcsolatos híradásokat és ellenőrizték, hogy milyen hírekről számolt be az M1 Híradó július 31. és október 5. között. Az eredmények alapján az MTVA minden korábbinál erősebben a Fidesz kommunikációs eszközévé vált.

Hadházy Ákos független képviselő az MTVA székháza előtt

Videós bizonyíték: A közmédia a hírhamisítás ellen fellépő Hadházy sajtótájékoztatóját is meghamisította

Olyan szavakat adott a köztévé Hadházy Ákos országgyűlési képviselő szájába, amelyeket más videófelvételek tanúsága szerint nem is mondott. Az újabb hírmanipulációs eset épp azután történt, hogy Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója kikérte magának, hogy hírhamisító lenne, ahogyan a bíróság évekkel ezelőtti ítélete szerint egyébként jogszerűen nevezhető.

MTVA, híradó, közmédia

Nemzeti Sporthíradóval bővült a nemzeti hírtévé, az M1

Hétfőn volt a Nemzeti Sporthíradó első adása. A főszerkesztője az a Bittmann Emil lett, aki az állami médiavállalatnál a nyáron átvette Balogh Péter Dávid sportfőszerkesztő helyét. A váltásról az MTVA akkoriban meglehetősen furcsán nyilatkozott.

M1 Híradó

Az M1 csatornát huszonhatszoros helyreigazításra kötelezték, egy másik kormányközeli médiavállalat a megszűnésére hivatkozva mentesülne egy korrekciótól

Az M1 nemzeti hírcsatornának a még 2017-ben sugárzott valótlan állításai miatt kell több mint két tucatnyiszor nyilvános „harakirit” elkövetnie. Eközben egy másik ellenzéki politikus a HírTv-vel összeolvadó Echo Tv-vel küzd egy helyreigazítási perben, mert a médium a megszűnésére hivatkozik.