
Bemutatta stratégiáját a Digitális Kereskedelmi Szövetség
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen elkészítette az Online Export Kutatást, mely a sokszínű és különböző érettségi szintű hazai e-kereskedők legfontosabb kihívásaival foglalkozik átfogóan.
Az online kiskereskedelem 45 százalékos rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a pandémia alatt. Igen ám, de ennek 41 százaléka a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb. Külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.