közvéleménykutatás

Magyar Péter

Egymásnak feszült Magyar Péter és a Publicus Research vezetője az Index Facebook-felületén

Keményen odamondogat egymásnak a Tisza Párt elnöke és Pulai András, a piac- és közvéleménykutató cég vezetője, miután az Index leközölte a Publicus Intézet által készített kutatás végeredményét Magyar Péter az Ötkertben történt incidensének vagy például az európai parlamenti mandátum felvétele körüli fordulatának megítéléséről. Magyar Péter beszólt a Publicus vezetőjének, amire a cégvezető szólt vissza keményen, majd újra a politikus. A politikus az Indexet sem kímélte.

Magyar Péter kirohan az ATV Egyenes beszéd c. műsorából Rónai Egon dossziéját meglátva

Magyar Péter ATV-s kivonulása – Itt a Publicus Intézet kutatásának végeredménye az ügy megítéléséről

A Publicus Research 2024. június 28. és július 4. között, omnibusz kutatást készített arról, mit gondol a magyar társadalom arról, helyesen járt-e el Rónai Egon, az ATV műsorvezetője és Magyar Péter politikus az ominózus, június 10-i Egyenes beszéd adás idején. Emlékezetes: a beszélgetés másfél perc után félbeszakadt, mivel a Tisza Párt akkori alelnöke (azóta elnöke) nagyjából másfél perccel a beszélgetés kezdete után távozott az élő adásból.

A Reuters Intézet 2024-es médiajelentése

Kiderült, mely médiumokban bíznak leginkább a magyarok – megjelent a Reuters Institute jelentése

A Reuters Institute legújabb jelentése szerint Magyarország seregható lett a hírekbe vetett bizalom terén. Tavaly még éppen hogy beelőztük Görögországot, de idén már holtversenyben az utolsó helyen vagyunk velük. A jelentésből több érdekesség is kiderül a magyarok médiahasználati szokásairól. A médiumok előtt álló új kihívásokról is szó esik.

Az M1 Híradója 2024. 04. 26-án

Nőtt a médiaszabadság miatt aggódó fideszesek száma

A visegrádi négyek országaiban vizsgálta a médiaszabadság megítélését egy nemzetközi felmérés: elgondolkodtató adatokat publikáltak hazánkról. A magyarok bíznak legkevésbé a közmédiájukban, és harmadával nőtt a médiaszabadság miatt aggódó fideszesek száma is.

Boldog kisgyerekek csoportja otthon tévét néz.

Órákat töltenek a gyerekek a tévé előtt, sokan este is ott vannak a médiahatóság szerint

A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült, a Media1-hez eljuttatott elemzésből kiderül: bár a tévé évről évre egyre kevesebb gyereket ért el egy átlagos napon, a nézett idő mégsem csökkent. Ráadásul sokan este is tévéznek.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások