fideszes médiaalapítvány

Népszabadság

Elkótyavetyélve landolhatott a Népszabadság a Fidesz közelében

A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz közelébe, a KESMA-hoz került.

vs.hu

Digitális könyvégetés a vs.hu-nál – semmi sem véd, hogy ne ismétlődjön meg máshol is

A vs.hu oldalt elérhetetlenné tevő New Wave Media Group illetékese februárban azt nyilatkozta, az oldal archívumként továbbra is elérhető marad. Végül mégsem ez történt, pedig Liszkay Gábor, a sajtóholding vezetője korábban még digitális könyvégetésnek nevezte, amikor hasonló történt. Mindezt egyébként jogszabály hiányában elvben akár több száz kesmás médiatermékkel is előfordulhatna.

Az Echo Tv Keménymag című műsora 2019. január 1-jén

Újabb bukás a Közép Európai Sajtó és Média Alapítványnál

Több rendszeres vendégétől is megválik az Echo TV, a fideszes médiaalapítvány televíziója, egy másfél hónappal ezelőtti botrányos műsoráról megjelent minapi újságcikk nyomán. Ez már a sokadik balhé rövid idő alatt a KESMA körül.