
Tökéletes megoldás a kellemetlen zümmögésre (x)
Megérkezett a tavasz, a jó idő, ami azt jelenti, hogy a hőség is hamarosan beköszönt. Egyre többet lesz nyitva az ablak napközben, hogy tudjunk szellőztetni

Megérkezett a tavasz, a jó idő, ami azt jelenti, hogy a hőség is hamarosan beköszönt. Egyre többet lesz nyitva az ablak napközben, hogy tudjunk szellőztetni

Tovább nőtt a kiskorúakat ábrázoló pornóképek száma az interneten. Az INHOPE éves jelentése szerint tízből nyolc problémás felvételen 13 évnél fiatalabb gyermek volt látható.

Jelentősen átalakult a hazai televíziós piac az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt. 1997 óta egyre több időt töltünk képernyők előtt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából, amely ugyanakkor azt is megállapítja, hogy a tévénéző közönség az elmúlt két és fél évtizedben gyorsabban öregedett, mint általában a magyar lakosság: 2022-ben átlagosan tíz évvel voltak idősebbek a képernyő előtt ülők a lakosság átlagánál, míg huszonöt éve ez a különbség csupán négy év volt. Ráadásul az NMHH adatai szerint eltűnt több mint egymillió tévénéző a készülékek elől az utóbbi évtizedekben és több műfajnak is nyoma veszett.

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

A közszolgálati csatornák tájékoztatását tartják a leginkább megbízhatónak az Európai Unió 25 tagállamában, a magyar állami média azonban a lista végén kullog: mindössze a lakosság negyede hiszi el, amit például az M1 televízió képernyőjén lát.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2023-as Médiapiaci Jelentése többek között a rádiózás, a televíziózás, a nyomtatott és online sajtó, valamint az új médiaplatformok használatának változásait vizsgálta országosan.

Az NMHH felmérése szerint is megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása és egyre erősödik a streaming Magyarországon is.

Nem sokat változott a férfiak és nők aránya az utóbbi tíz évben a médiában, ezt tanúsítja több nemzetközi és hazai felmérés is. A nők továbbra is alulreprezentáltak és bár több nő végez kommunikációs szakon, a nők aránya a sajtóban még mindig alacsonyabb mind nemzetközi, mind hazai szinten.

Az online adatforgalomból származó ökológiai terhelés nagyságát először a Blikk digitális változatánál kezdi el monitorozni és csökkenteni a Ringier Hungary.

Eddig nem tapasztalt kihívásokkal szembesültek a magyar e-kereskedők a Reacty Digital legújabb kutatási adatai szerint.