
Közleményt tett közzé a 444, miután fideszes és Mandiner-hirdetések jelentek meg az oldalán
A 444 szerkesztősége szolgálati közleményben magyarázta el, hogyan kerülhettek fideszes és Mandiner-hirdetések az oldal felületeire.

A 444 szerkesztősége szolgálati közleményben magyarázta el, hogyan kerülhettek fideszes és Mandiner-hirdetések az oldal felületeire.

Újabb ismert név erősíti a hazai digitális médiapiac egyik kulcsszereplőjét: Buzder Gábor személyében rutinos szakember érkezett partnerkapcsolati vezetőként az Adaptive Media csapatába. A korábban a Central Médiacsoport, a CEMP és a G7.hu vezető pozícióiban dolgozó szakember július közepétől tölti be új szerepkörét.

A Google a Mediam Groupot nevezte ki hivatalos magyarországi és szlovákiai értékesítési partnerének. A partnerség célja, hogy helyi szakértelemmel és magyar nyelvű támogatással segítsék a hazai vállalkozásokat a Google hirdetési rendszerének hatékony használatában.

A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

A globális médiaplatformként működő Teads és a Connected TV (CTV) és cross-screen reklámfelületek területén élen járó LG Ad Solutions exkluzív partnerségét kötött a közép- és kelet-európai (CEE) régióban. Az együttműködéssel a régióba tartozó több ország mellett Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.

Tíz olyan iparági trendet azonosított a Dentsu, amelyek teljesen átformálhatják a médiaipart a következő időszakban.

Novák Péter bejelentette, hogy a Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli ősztől a Microsoft Advertisingot 23 közép- és kelet-európai országban, köztük Magyarországon is.

Gandera Balázst választották a leköszönő elnökségi tag, Novák Péter helyére.

A Dentsu legújabb médiapiaci előrejelzéséből kiderül, mekkorát nőhet idén és jövőre a globális reklámpiac, és hogy milyen trendek várhatók. Az előrejelzés szerint a digitális médiapiac tovább növekedhet, míg a tévé és a nyomtatott sajtó visszaeséssel kénytelen számolni.

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.