connected tv

Teads és LG Ad Solutions Connected TV / CTV partnerség

Exkluzív CTV-megállapodást kötött a Teads és az LG Ad Solutions

A globális médiaplatformként működő Teads és a Connected TV (CTV) és cross-screen reklámfelületek területén élen járó LG Ad Solutions exkluzív partnerségét kötött a közép- és kelet-európai (CEE) régióban. Az együttműködéssel a régióba tartozó több ország mellett Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.

Dudás Gergely, az RTL bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese

Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója

2025-ben az RTL médiakereskedőháza is belép a Connected TV hirdetési piacra és elindítja az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját. Többek között erről beszélt Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese a Big Picture konferencián hétfőn Budapesten, de elmondta például azt is, hogy új csatornával bővül az RTL Saleshouse csatornaportfóliója.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese

Bróker Marcsi, Árulók, VV, új célcsoport és változó főműsoridő – Az RTL nagy bejelentései a Big Picture konferencián

Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes hétfőn a Big Picture konferencián bemutatta az RTL Magyarország következő időszakra vonatkozó műsorterveit, ami ezúttal is jelentős részben showműsorokból, gameshow-kból, reality-kból és saját gyártású fikciós sorozatokból áll, érkezik például Bróker Marcsi címmel egy új saját gyártású széria, de lesz például Árulók is. Újdonságként érkezik a Pandora és az Exek csatája, valamint a Hatalom. Ezeknél is nagyobb hír, hogy bejelentették, hogy 27 évnyi működés után, a TV2 korábbi lépéséhez hasonlóan az RTL is átáll a 18-49-es célcsoportról a 18-59-re. Változik a főműsoridő időpontja is, és a Híradók tekintetében is változás várható.

Connected TV-re tette ID.7 modelljének kampányát a Volkswagen

Napjaink rendkívül fragmentált médiafogyasztási szokásai komoly kihívás elé állítják a hirdetőket. Minden eddiginél fontosabb, hogy célcsoportunkat különböző eszközökön és csatornákon keresztül egyaránt el tudjuk érni, átfogóan fogalmazzuk meg a márka ígéretét és platformokon átívelve adjuk át azt a fogyasztók számára. Erre a kihívásra válaszolva készítette a DOT Creative a Teads-zel együttműködve a Volkswagen új, ID.7 modelljének Connected TV reklámkampányát. (x)

Vladimir Arandjelovic, a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatója, a Media eXperience+ Belgrade társtulajdonosa

Vladimir Arandjelovic: „Meglovagoljuk a Magyarországon is kibontakozó Connected TV hullámot” – exkluzív interjú a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával

A Media eXperience+ Belgrade magyar leányvállalatot hozott létre Media eXperience+ Hungary néven, hogy támogassa a magyarországi Connected TV (CTV) piac fejlődését, és segítse a helyi piacot és médiát a streaming tévézésben rejlő nézői potenciál kihasználásában. A Media1 exkluzív interjút készített a Media eXperience+ Belgrade három tulajdonosának egyikével, Vladimir Arandjelovic médiaszakemberrel, a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával a tévés piacon zajló nagy változásokról és arról, miért is egyre fontosabb a CTV, amire ma már a politikusoknak is oda kell figyelnie.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások