fbpx

állami propaganda

Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke a HírTV Napi Aktuális című műsorában.

Megvizsgálta a COVID-oltásra regisztráltaknak küldött kormányzati propagandaleveleket az adatvédelmi hatóság

Annak ellenére, hogy az állampolgárok nyilvánvalóan annak érdekében adták meg az e-mail címüket, hogy a koronavírus-oltással kapcsolatos információkról elsőként értesülhessenek, és a kormány más célra, politikai kampányához használta fel az elérhetőségeket, Péterfalvi Attila és a NAIH ezt törvényesnek minősítette.

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Hiába jelentették fel kilencszer az M1 tévécsatornát orosz propaganda terjesztése miatt a Médiatanácsnál

Bár a Médiatanácshoz összesen 9 panaszbeadvány érkezett az orosz-ukrán háború február 24-i kitörését követően az állami M1 csatornán megjelenő orosz propagandát kifogásolva, a Médiatanács mindegyiket érdemi vizsgálat nélkül elutasította. A Médiatanács elfogadott egy kutatást, mely szerint az M1, az ATV, a Hír TV, a TV2 és az RTL Klub megfelelően tudósított a háborúról, csakhogy a kutatás márciust, nem pedig februárt érintette, amikor például Nógrádi György és Georg Spöttle beszélt a közmédiában.

Németh Balázs, az M1 hírolvasója.

Feljelenti az Európai Bizottságnál a magyar közmédiát orosz propaganda terjesztése miatt a TASZ és a Political Capital

Az Európai Unió ugyan kitiltotta területéről az orosz propagandát, de az annak megfelelő tartalmakat a magyar állami médiavállalat akadálytalanul terjeszti jelenleg is. Korábban a Media1 is érdeklődött már arról az Európai Bizottságnál, terveznek-e fellépni az orosz propagandát terjesztő M1 ellen, az uniós testület válaszát is felidézzük hírünk második felében.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások