
Ismét leszállt Budapesten az RTL tulajdonosának magánrepülője
Lapunk észrevette, hogy az RTL-t tulajdonló Bertelsmann Csoport D-BERT lajstromjelű gépe újra Ferihegyen, a magángépeket fogadó GAT terminálon járt csütörtökön délelőtt.
Lapunk észrevette, hogy az RTL-t tulajdonló Bertelsmann Csoport D-BERT lajstromjelű gépe újra Ferihegyen, a magángépeket fogadó GAT terminálon járt csütörtökön délelőtt.
Szabó Stein Imre kommunikációs szakember, az RTL egykori marketing- és kommunikációs igazgatója, az ATV volt vezérigazgató-helyettese a Media1 podcast- és rádióműsorában vendégeskedett. A magyarországi kereskedelmi televíziózás kezdetéről és napjaink állapotáról beszélgettünk, de a műsorban megemlékeztünk a beszélgetés előtt néhány nappal, gyilkosság következtében 51 évesen elhunyt Révész Zsuzsáról is, akit még Szabó Stein vett fel az RTL-hez, ahol azután 17 éven át, 2017 őszéig dolgozott, legutóbbi pozicíójában kommunikációs osztályvezetőként.
Közös kollekciót dobott piacra a Ringier Glamour című online magazinja és az RTL Magyarország az Álarcos énekes most induló negyedik évadának apropóján. A kollekciót a Glamour most induló webshopjában kezdték el árulni, amivel a Ringier belépett az e-kereskedelem piacára.
2025 január elsejétől eltűnik a kormányközeli 4iG Nyrt. által felvásárolt Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márka, és egyetlen brand lesz ezekből, méghozzá a One. Most egy állóhajón mutatták be a leendő arculatot és azt, hogy kik lesznek a márka nagykövetei, vagyis azok, akik népszerűsítik majd a márkát.
Az X-Faktorral kapcsolatban számít rá a csatorna.
A sok ismert ember, az eddigi két évad után ezúttal civilekkel folytatódik Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című saját gyártású krimi-reality. Immáron publikus, mikortól lesz látható a műsor, és a szereplők névsorát, fotóját is közzétették.
2025-ben az RTL médiakereskedőháza is belép a Connected TV hirdetési piacra és elindítja az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját. Többek között erről beszélt Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese a Big Picture konferencián hétfőn Budapesten, de elmondta például azt is, hogy új csatornával bővül az RTL Saleshouse csatornaportfóliója.
Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes hétfőn a Big Picture konferencián bemutatta az RTL Magyarország következő időszakra vonatkozó műsorterveit, ami ezúttal is jelentős részben showműsorokból, gameshow-kból, reality-kból és saját gyártású fikciós sorozatokból áll, érkezik például Bróker Marcsi címmel egy új saját gyártású széria, de lesz például Árulók is. Újdonságként érkezik a Pandora és az Exek csatája, valamint a Hatalom. Ezeknél is nagyobb hír, hogy bejelentették, hogy 27 évnyi működés után, a TV2 korábbi lépéséhez hasonlóan az RTL is átáll a 18-49-es célcsoportról a 18-59-re. Változik a főműsoridő időpontja is, és a Híradók tekintetében is változás várható.
A Media1 kiderítette, hogy az RTL-t tulajdonló Bertelsmann Csoport mindkét Falcon EX2000 típusú privát jetje megfordult mostanában Budapesten, a ferihegyi, magánrepülőgépeket fogadó terminálon, az is előfordult, hogy napon belül többször, sőt az egyik magángép épp egy hete jött a magyar fővárosba. Lapunk e-mailben kereste meg a Bertelsmann Csoportot, az RTL Csoportot és az RTL Magyarországot, valamint Thomas Rabét, a Bertelsmann csoport vezérigazgatóját, hogy megtudjuk az utazások célját és egyúttal újabb kérdéseket tettünk fel az RTL Leaks ügyben is.
A Sztárbox 2025-ös évadáról a most véget ért 2024-es évad záróműsorában, majd pedig egy közleményben is említést tettek.