Első kifejezetten férfiaknak szóló mellékletét jelenteti meg az Elle magazin, Elle Man név alatt. Az erről a Media1-nek eljuttatott mai, keddi közlemény szerint az Elle Man arra a kérdésre keresi a választ, milyen legyen egy férfi 2025-ben, ezt pedig olyan ismert emberek segítségével teszi mint Thuróczy Szabolcs, Tombor Zoltán, Marton Krisztián, illetve Geszti Péter, aki a melléklet címlapján is feltűnik. (Korábban szó volt már róla, hogy jöhet az Elle Man Magyarországra, de ez végül az időközben történt tulajdonosváltás miatt is csak mostanra lett valóság.)

Aki nem férfiakról elmélkedő férfiakról olvasna, azért annak is van még az Elle-nek anyaga, hiszen a rendes magazin címlapján Mihalik Enikő szupermodell szerepel, aki többek között arról mesél, mit szeretne mindenképp továbbadni a kislányának, miért tervez egy nap visszaköltözni Európába, és mi az, amit még feltétlenül ki szeretne próbálni, mielőtt betölti a negyvenet.

„Az elmúlt időszakban azt tapasztaltuk, hogy ismét egyre nagyobb a hirdetők igénye arra, hogy prémium férfi tartalomhoz csatlakozzanak férfi, vagy unisex márkákkal. Az Elle Man mellékletben a hirdetések olyan igényes szerkeszett tartalom mellett jelennek meg, amely hitelesíti a hirdetők üzeneteit. A márkák számára ugyanis kulcsfontosságú, hogy célzottan, ugyanakkor prémium környezetben érjék el a kívánt közönséget, erre pedig az ELLE brand egyértelmű garancia”
– nyilatkozta Takács-Balogh Zelma, a magazint kiadó Glossy & More Kft. értékesítési vezetője.
A május 13-án, tehát megjelenő lap a megszokottnál magasabb oldalszámmal, több mint kétszáz oldalon kínál tartalmat.
Geszti Péter néhány éve podcastinterjút adott a Media1-nek, a beszélgetés itt meghallgatható.
Rubin Kata ügyvezetésével új kiadóhoz kerül az ELLE márkacsoport Magyarországon