A szakember a digitális médiában szerzett széleskörű tapasztalattal érkezik és kiemelt szerepet kap abban, hogy tovább erősítse az Adaptive Media pozícióját a hazai digitális oldali szereplők között.
Az új értékesítési vezető fókuszában a partnerkapcsolatok további erősítése és fejlesztése, az értékesítési folyamatok finomhangolása, valamint az üzleti eredmények növelése áll.

„Megtisztelő számomra, hogy csatlakozhatok az Adaptive Media csapatához és izgatottan várom, hogy hozzájáruljak a cég további sikereihez” – nyilatkozta László Katalin, az Adaptive Media új értékesítési vezetője.
Sopov István, az Adaptive Media stratégiai igazgatója hozzátette:
„Az Adaptive Media elkötelezett amellett, hogy innovatív megoldásokkal és minőségi szolgáltatásokkal szolgálja ügyfeleit és László Katalin kinevezése újabb lépés ezen cél elérése felé.”
Az Adaptive Media értékesíti például a 444, a Magyar Narancs, a Media1, vagy például az Infostart.hu oldal hirdetési felületeit – a teljes médiaportfólió itt található.
László Katalin LinkedIn profilja szerint korábban olyan vállalatok sales területeinél dolgozott mint az Epamedia, a HVG Online, az R-Time, a Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt., az Atmedia, a Profession.hu és a Mediaworks Hungary.
Kiderült, kik esélyesek a MÚOSZ-elnöki posztra – itt a teljes jelöltlista minden tisztségre
Pintye László, a HVG volt stratégája irányítja ezentúl a BÁV-ot
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.