A változás nemcsak személyi szinten jelentős, hanem strukturálisan is: a cég hazai működése igazodik a Publicis Groupe globális stratégiájához, amelynek része a Leo Burnett és Publicis Worldwide márkák összevonása. Ennek keretében a hazai kreatív operációk két márka alá kerülnek: a jól ismert Saatchi & Saatchi, valamint a vadonatúj, adatalapú és platform-fókuszú Leo Constellation alá.
Polgár Zsuzsa közel húsz éve dolgozik a cégcsoportban, vezetett már globális márkákat (pl. P&G, Mondelez), és mély digitális tapasztalatot halmozott fel CRM, tartalom és személyre szabás terén. Majosi Judit nemzetközi (USA, Németország, Lengyelország) és hazai tapasztalatokkal rendelkezik, és olyan márkákért felelt, mint a Telekom, Mars, McDonald’s vagy a Sanofi.
A változások célja, hogy a cég még jobban tudja kiszolgálni ügyfeleit a jövő kihívásainak megfelelő, integrált és innovatív megoldásokkal.
„Tapasztalt vezetőinkkel és világos stratégiánkkal izgatottan várjuk a növekedés és a kreatív kiválóság következő fejezetét. Egyúttal szeretnénk megköszönni Gábornak az elmúlt években nyújtott munkáját, és sok sikert kívánunk következő pályafutási szakaszához” – mondta Vladimir Tkaczev, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója.
A vezetői átmenet április végéig lezárul, a Leo Constellation hazai bevezetése és az ehhez kapcsolódó struktúraváltás pedig már folyamatban van.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.