Taboola Realize

A Taboola tovább bővíti natív hirdetési megoldásait új performance fókuszú platformjával – bemutatkozik a Realize

A Taboola – a globális szinten piacvezető natív hirdetési technológiájáról ismert vállalat – új területekre evez friss platformja, a Realize bevezetésével. (x)

A Taboola több mint másfél évtizede a natív hirdetési megoldások úttörője, folyamatos üzleti eredményeket szállítva hirdetőinek, elsősorban a híroldalak tartalomajánlóiban elhelyezett natív szponzorált tartalmak formájában. Most a Taboola új megközelítést alkalmaz, megoldásait kiterjeszti a Realize bevezetésével, a natív piac első olyan platformjával, amely kizárólag eredményfókuszú, konverzió központú megoldásokon alapszik, működő alternatívát nyújtva ezzel a search és social kampányoknak.

A Realize platform kiaknázza a Taboola adattárházát, a performanciára specializálódott mesterséges intelligenciát, az egyre növekvő Taboola inventory-t és az új kreatív formátumokat. Egyszerűséget és hatékonyságot biztosít a hirdetőknek a teljesítményfókuszú kampányaik futtatásában a világ legnevesebb és legmegbízhatóbb híroldalain.

A Realize legfontosabb tulajdonságai:

Kiterjesztett elérés: A Ralize hirdetései már nem csak a cikkek alatti tartalomajánlókban jelenhetnek meg, a Realize hozzáférést biztosít a display és egyéb prémium hirdetési zónákhoz a Taboola hatalmas hálózatán, a helyi híroldalakon túl beleértve a Yahoo-t, a Xiaomi és a Samsung főképernyős megjelenéseket, ezzel biztosítva, hogy a hirdetők jól látható helyeken is elérjék közönségüket.

AI versenyelőny: 1st party adatok és egy fejlett mesterséges intelligencia motor kihasználásával a Realize optimalizálja hirdetései elhelyezését a maximális hatás érdekében, mérhető eredményeket szállítva, nagy volumenben.

Kreatívitás szabadon: A hirdetők egyszerűen újra felhasználhatják a meglévő social és display hirdetédeiket a Realize rendszerében, ahol azok egy gombnyomásra konverziókat, magas performanciát hozó formátummá alakíthatóak.

„Minden vállalkozás megérdemli az esélyt, hogy növekedjen és sikeres legyen” – mondta Adam Singolda, a Taboola vezérigazgatója. „A search és social kampányokon kívül eddig a teljesítményalapú hirdetések nem voltak túl sikeresek. A hirdetők a keresőmarketingre és a közösségi médiás megjelenésekre szorultak, mivel nem volt más életképes alternatíva. Miután évek óta sikeresek vagyunk a natív hirdetések terén, itt az ideje, hogy a konverzió fókuszú kommunikációk teljes spektrumára összpontosítsunk. Sokkal többet tehetünk a hirdetőkért, és sokkal többet a kiadókért. Izgalmas idők jönnek a Taboolánál.”

A Taboola Magyarországon a Project Agora kizárólagos partnerén keresztül van jelen.

(X)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások