A Carousel Ads egy hatékony hirdetési formátum, amely több képet egyetlen interaktív megjelenésben egyesít. A felhasználó oldalfelé görgetve több képpel is találkozik. Akár termékek sorozatát mutatjuk be, akár különböző szolgáltatásainkat ez a formátum biztosan konverziónövelő megoldás lesz.
A körhirdetések híroldalak cikkeinek közepén és a cikkek alatt, a Taboola tartalomajánlóban jelennek meg, az olvasó figyelmének középpontjában.
Egyszerre több termék bemutatása: A Carousel hirdetés lehetővé teszi a márkák számára, hogy egyetlen hirdetésen belül több terméket is megjelenítsenek, így a célközönség könnyebben felfedezhet több különböző ajánlatot anélkül, hogy el kellene kattintaniuk.
Különböző funkciók kiemelése: Egy szolgáltatás népszerűsítésekor a márkák a Carousel hirdetések segítségével több funkciót is bemutathatnak, így a felhasználók átfogó képet kaphatnak az elérhető szolgáltatásokról.
Több ajánlat népszerűsítése: A több promóciót vagy ajánlatot futtató márkák számára a Carousel hirdetések lehetővé teszik, hogy az összes ajánlat egy helyen jelenjen meg, megkönnyítve az ügyfelek számára az összehasonlítást és a választást.
Vonzza az embereket: A termékeink vagy szolgáltatásaink különböző előnyeinek, vagy felhasználási területeinek bemutatásával a körhirdetések hatékony eszközként szolgálhatnak a vásárlási döntések befolyásolására egy interaktívabb élményen keresztül.
Maximálja a láthatóságot: Mutassa be az ajánlatait prémium helyi és globális híroldalakon, a figyelem középpontjában megjelenve!
A Carousel hirdetések az interakció és a bevonódás jegyében készültek. A hirdetések lapozható jellege hatékonyabban képes bevonni az olvasókat a kommunikációnkba. Azáltal, hogy a Carousel hirdetések egyetlen kompakt egységben több vizuális elemet és üzenetet jelenítenek meg, a hirdetők számára könnyebbé teszik értékeik, előnyeik hatékonyabb és kreatívabb kommunikálását.
(x)